Konspektai

Kompiuterinė grafika poligrafijoje

9.0   (2 atsiliepimai)
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 1 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 2 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 3 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 4 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 5 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 6 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 7 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 8 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 9 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 10 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 11 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 12 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 13 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 14 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 15 puslapis
Kompiuterinė grafika poligrafijoje 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pavyzdžiui, šrifto dydį galima prilyginti balso jėgai, kuriuo „įgarsinama“ reklama. Garsios frazės perduodamos didelio dydžio šriftu, o tylų pasakymą – mažu. Palaipsnis raidžių didinimas gali perteikti garso energijos padidėjimą, o mažinimas – perėjimą prie šnabždesio.
Dideliais tarpais tarp žodžių, eilučių arba panaudojus daugtaškį galima imituoti lėtą pranešimo tempą arba pauzę. Kalbos emocijas gerai atspindi tekste panaudojus klausiamuosius ir šaukiamuosius ženklus.
Šrifto pagalba dizaineris gali perduoti kai kurias individualias „siuntėjo“ savybes reklaminiame pranešime.
Pavyzdžiui, originalus rankraščio šriftas padeda reklaminiame pranešime sukurti tam tikrą pasitikėjimo atmosferą. Reklamoje, parodytoje paveiksliuke 5.15 [2], rankraštinis šriftas sukuria vaikiško braižo įspūdį.
Reklaminis pranešimas laimi, jeigu jame laikomasi ne tik šrifto „žaidimo taisyklių“, bet ir spalvų panaudojimo.
Spalva reklamoje
Spalvinis reklamos sprendimas turi būti įdėmiai apgalvotas. Tačiau kai kurie dizaineriai naudojasi ne tik pačiais papraščiausiais įgūdžiais, pavyzdžiui: „Poilsio šiltose šalyse reklamai nepatartina naudoti šaltus mėlynai žydrus tonus, o šaldytuvų arba kondicionierių pardavimo pranešime – šiltus raudonus arba geltonai – žalius“. Bet to nepakanka. Dizaineriui, kaip tikram dailininkui, reikia žinoti spalvinės ir toninės kompozicijos pagrindines padėtis, kurių panaudojimas atskleidžia jam beribes kūrybines galimybes.
Iki to laiko, kol poligrafija nebuvo pasiekusi aukšto spalvų perdavimo lygio, pačiu paprasčiausiu ir labiausiai paplitusiu spalvų panaudojimu buvo baltos su juodu derinys. Toks spalvų panaudojimas iki šių laikų traukė dizainerių dėmesį ne tik savomis vaizdinėmis galimybėmis, bet ir aukštais egronominiais rodikliais. Psichologiniai tekstai liudija, kad juodo teksto ir balto fono derinys sukuria maksimalų patogumą ilgam skaitymui. Neveltui knygų leidyboje naudojamas toks variantas. Priešinga kombinacija – baltas tekstas ir juodas fonas – nusileidžia patogumu prieš tai minėtam ir rečiau naudojama. Tačiau dėkojant kaip tik šiai aplinkybei, baltos raidės, patalpintos juodame fone, atkreipia į save dėmesį. Kas susiję su pranešimais ekrane, tai toks derinys dabar laikomas gana patraukliu. Reikalas tame, kad šiuo atveju žymiai sumažėja foninės spalvos srautas, atspindimas monitoriaus arba kitų elektroninių priemonių pavaizduojant informaciją.
Paprasčiausiu būdu reklamoje šviesos panaudojimo yra patalpinamas juodų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4407 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4407 ž.)
Darbo duomenys
  • Konspektas
  • 16 psl., (4407 ž.)
  • Word failas 465 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt