Kursiniai darbai

Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai"

9.4   (2 atsiliepimai)
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 1 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 2 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 3 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 4 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 5 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 6 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 7 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 8 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 9 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 10 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 11 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 12 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 13 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 14 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 15 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 16 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 17 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 18 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 19 puslapis
Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kursinis darbas
Studentas Vaidas Stonis
(Parašas)
Kursinio darbo vadovas doc. dr. V. Zinkevičiūtė
(Parašas)
2008
Vilnius
TURINYS
ĮVADAS.....................................................................................................................2
1. TEORINE DALIS................................................................................................5
1.1 PASLAUGŲ IR PASLAUGŲ TEIKIMO SAVYBĖS, SAMPRATA............5
1.2 KOKYBĖS KONTROLE IR JOS SAMPRTA................................................7
1.3 PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS SAMPRATA,
UŽTIKRINIMAS, VARTOTOJAI.......................................................................10
1.4 KOKYBĖS TOBULINIMAS...........................................................................13
1.5 KOKYBES PRODUKCIJA.............................................................................14
2. PRAKTINĖ DALIS............................................................................................16
2.1 ĮMONĖS TIKLSAI IR JOS VEIKLOS APRAŠYMAS................................16
2.2 VEIKLOS SRAUTŲ DIAGRAMA.................................................................17
2.3 VEIKLOS MODELIAI KIEKVIENAM PANAUDOS ATVEJUI...............19
IŠVADOS.................................................................................................................23
LITERATŪRA........................................................................................................24
ĮVADAS
Kontrolė numato sistemingą faktinės veiklos stebėjimą, siekiant nustatyti nukrypimus nuo veikiančių reikalavimų, taisyklių bei normų, analizuoti nukrypimų priežastis ir rengti pasiūlymus nukrypimams pašalinti.
Kontrolės paskirtis – užtikrinti, kad tikslai būtų pasiekti, formuojant planus konkrečiam laiko tarpui. Įvertinant tai, jog organizacija, junginys funkcionuoja neapibrėžtumo sąlygomis, galimi nukrypimai nuo numatyto plano. Svarbu, kad valdymo subjektas laiku sužinotų apie esamus nukrypimus. Jei nesugebama išsiaiškinti nukrypimų ir jų ištaisyti, tai organizacija tikslo gali ir nepasiekti.
Organizacijos išlikimą rinkoje sąlygoja įmonės sugebėjimas patenkinti vartotojų poreikius. Paslaugų sferoje vartotojų poreikius nustatyti sunkiau, tačiau panaikinus blogos paslaugų kokybės priežastis galima pasiekti teigiamų rezultatų – bendrovės, kaip teikiančios kokybiškas paslaugas, įvertinimo.
Paslaugos kokybę bene sunkiausiai išmatuoti, bet lengviausiai nusakyti. Paslaugu kokybė reiškiama pasitenkinimo kiekiu, kuri iš tos paslaugos gauna vartotojas. Juo labiau vartotojas patenkintas, juo geresnė paslauga. Nors kokybė gali būti matuojama ydomis/vienetui, litais/vienetui, paslaugomis per valandą, tačiau tikrasis kokybes matas yra šis: ar vartotojo reikmės yra patenkintos, viršytos ar ne, ar vartotojas patenkintas. Taigi tikroji kokybės apibrėžtis - vartotojo pasitenkinimas.
Šiame darbe atliksime UAB „SENUKAI“ paslaugų kokybės tyrimą. Teigiamas paslaugų kokybės įvertinimas plačiau nagrinėjamas nebus.
Pagrindinis darbo tikslas – tai UAB „SENUKAI“ įmonės kokybės kontrolės, ir visų su kontrole susijusių veiksmų, siekiant jos užtikrinimo, analizė ir įvertinimas.
Uždaviniai:
• aprašyti ir išanalizuoti įmonės kokybės kontrolės sistemą;
• išsiaiškinti pagrindines kokybės kontrolės procedūros problemas;
UAB „SENUKAI“ – tai statybinių paslaugų įmonė, teikianti visas statybines medziagas
Per visą praktiką UAB „SENUKAI“ visą dėmesį skiria darbų kokybei ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimui.
UAB “SENUKAI” paslaugų kaina lanksti, priklausanti nuo prekių apimties ir derinama su paslaugos užsakovu, todėl visada randamas kompromisas priimtinas abiems pusėms. Savo nuolatiniams...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4196 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (4196 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos kursinis darbas
  • 26 psl., (4196 ž.)
  • Word failas 356 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt