Mūsų nagrinėjamoje sektoriuje yra per mažai išvystyta infrostruktūra, tačiau jame galime rasti kelis žvyrkėlius. Norėdami pagerinti situacija, mes, atrenovuosime dalį žvyrkelio, bei nutiesime dalį naujo kelio norėdami pagerinti susisiekimą tarp greta esančiu gyvenviečių.
Dėl esamos situacijos, buvo dalis kelio rekonstruojama, o ne projektuota nauja, tai buvo nuspresta dėl mažesnių išlaidų bei trumpesnio darbo laiko. Remiantis KTR (kelių techniniu raglamentu), buvo nuspresta IV kelio kategoriją, nes eismas šioje vietoje nebus labai intesyvus.
Sutvarkyti esamą tiltą, tam kad atlaikytų didesnį eismo srautą, įrengti naujas sankryžas, taip pat sutvarkyti senąsias.
Šis kelio ruožas projektuotas, norint sujungti Eikščiai – Kilova kaimus, rekonstruojant žvyrkelius pagerinsime eismo salygas, sumažinsime dulkėtumą, bei triukšmą, paspartinsime susisiekimą. Nukreipsime sunkujį transportą nuo Čekiškės gyvenvietės. Dėl to išspresime oro užterštumo problemą, bei sumažinsime eismą per kaimą Eikščius.
Semestrinio projekto objektas: Kelias Eikščiai – Kilova 0+00 – 71+75 kelio tiesimo projektas jungia šias dvi gyvenvietės.
Projektavimo tikslas: parengti kelio Eikščiai - Kilova išsamų kelio rekonstravimą, bei tilto per Lašišą projektą.
2. Nustatyti esamų gruntų situaciją;
3. Nustatyti eismo inytensyvuma, bei parinkti kelio kategorija;
4. Parinkti tinkamiausias statybinės medžiagas, naujam keliui tiesti;
5. Nurodyti darbo saugos ir ekologijos reikalavimus;
6. Parengti statinio projektą;
7. Pateikti samatą;
Tyrimo metodai: Iš pasirinkto žemėlapio nustattėmė, horizontalių aukščius pagal kurias projektuodami matysime kelio reljefą. Padarysime geologinius tyrimus. Nustatėme eismo intensyvumą matematiškai pasitelkiant aplinkinių kelių eismo intesyvumo parametrus. Parinksime statybines medžiagas atsižvelgdami į tarnavimo laiką, siekiant padaryti, kad kelias būtų ilgaamžiškas.
Projektavimo eiga: Pasirinkome žemėlapyje geriausią vietą savo kelio trasai. Apskaičiavome eismo intensyvumą bei parinkome kelio kategoriją. Buvo apibrėžiami ir galimų dangos pagrindo įrengimo konstrukcinių sprendimų. Toliau rengiamas techninis projektas, numatant konkrečius konstrukcinius ir technologinius sprendimus (apskaičiuojamos horizontalios kreivės, sudaromas išilginis kelio profilis, parenkami skersiniai žemės sankasos profilių tipai, numatomos pralaidų įrengimo vietos, pateikiami brėžiniai ir kiti reikalingi skaičiaviamai, parenkami medžiagų ir mechanizmų poreikio žiniaraščiai , sudaromas darbų atlikimo grafikas). Remiantis šiais sprendimais atliekami sąmatiniai skaičiavimai siekiant sužinoti tikslią rekonstruojamų ruožų...
Šį darbą sudaro 22449 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!