Svarbiausias AB „Lietuvos geležinkeliai“ tikslas-pateikti klientui gerą paslaugą, kad jis noriai rinktųsi kelionę traukiniu, o ne automobiliu. Manau jog tai padaryti įmanoma. Juk komfortu traukinys gali nurungti bet kurias kitas transporto priemones. Traukinėje keleiviai gali laisvai judėti, jiems galima pasiūlyti įvairiausių paslaugų – maitinimą, gėrimus, norintieji gali įsijungti kompiuterį ir t.t. Kiek įmanoma įmone stengiasi gerinti keleivių aptarnavimą, keleiviams traukiniuose sukurti kuo patogesnes sąlygas. Elektriniuose traukiniuose atnaujinamas interjeras – keičiamos vagonų grindys, lubos, sėdynės. Skelbiami konkursai trims elektriniams traukiniams modernizuoti, šiuolaikiškomis bus pakeistos vaizdinės bei garsinės informacijos priemonės.2001 m. AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo valdybos paslaugomis naudojosi 7,7 mln. Keleivių, šiuo metu keleiviniai traukiniai važiuoja 210 maršrutų, Lietuvos traukiniais vežta 36% keleivių kai to tarpu automobiliais vežta 55% keleivių, manau kad ateityje keleivių pervežimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ turėtu ženkliai padidėti, nes įmonės vadovai skiria dideles investicijos šiai sričiai tobulinti bei atnaujinti.
I skyrius. KELEIVIŲ VEŽIMŲ GELEŽINKELIAIS TYRIMŲ SVARBA.
Kad keleivių vežimų veikla atitiktų Europos Sąjungos reikalavimus, 2000 m. pradėta reorganizuoti bendrovę AB „Lietuvos geležinkeliai“. Jos valdymas bus decentralizuotas, susikurs savarankiškai rinkos sąlygomis dirbančios geležinkelių įmonės. Kadangi šiuo metu nuostolinga keleivių vežimo veikla finansuojama iš krovinių vežimo pelno, savarankiška keleivių vežimo įmonė neteks šio finansavimo šaltinio ir negalės toliau vykdyti veiklos. Ši situacija tiesiogiai atsilieps ir infrastruktūrą eksploatuojančių įmonių finansinei būklei. Neišsprendus šios veiklos finansavimo klausimo, Lietuvos gyventojai neteks galimybės susisiekti geležinkelių transportų.
Tad būtina nedelsiant pereiti prie vietinių keleivių vežimų geležinkeliais paslaugos pirkimo, sudarant komercinę sutarti tarp valstybės ir paslaugos teikėjo. Būtina ištirti visus vietinius geležinkelių maršrutus, apimant visus reisus, ir nustatyti, kiek ir kokių maršrutų reikia Lietuvos Respublikai. Toliau turi būti skelbiamas maršrutų aptarnavimo konkursas ir su jo nugalėtojais sudaromas sutartys. Vežėjai įsipareigotų vežti keleivius nustatytais maršrutais ir reisais atitinkamo dydžio traukiniais, o valstybė iš dalies finansuotų šiuos vežimus. Taip pat būtina ištirti ir ekonomiškai įvertinti maršrutus geležinkelio transportu ir tik tada...
Šį darbą sudaro 6594 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!