Rašiniai

Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną

9.4   (3 atsiliepimai)
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 1 puslapis
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 2 puslapis
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 3 puslapis
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 4 puslapis
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 5 puslapis
Kaip vartotojai įveikia informacijos laviną 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojai apipilami informacija. Tipiškas prekybos centras siūlo tūkstančius prekių ženklų, o ant kiekvienos pakuotės pateikta taip pat begalė informacijos. Dėl to, sako Barbara Kahn, vartotojai neturi laiko atsižvelgti į visas įvairių gaminių savybes, o pirkdami negali tinkamai apsispręsti. Užuot lyginę, jie taiko kitokias strategijas, pavyzdžiui, "tinkamumo" – paeiliui nagrinėdami prekės ženklą turinčias prekes ir pasirinkdami pirmąją, atitinkančią tam tikrus minimalius reikalavimus. Net ir šiuo atveju žmonės dažnai neteisingai suvokia informaciją - pavyzdžiui, į akį krintantys pakuotės ypatumai gali užgožti ne tokią ryškią, bet gal svarbesnę informaciją.
Barbara E.Kahn yra Pennsilvanijos universiteto Whartono mokyklos rinkodaros profesorė. Jos tyrimų sritys apima vartotojo pasirinkimus, ištikimybę prekės ženklui ir pirkimo procesą.
Šis straipsnis parengtas remiantis autorės akademinio rinkodaros tyrimo apžvalga "Bakalėjos revoliucija: naujas dėmesys vartotojui" (Grocery revolution: The New Focus on the Consumer (Reading, MA; Addison-Wesley, 1997).
Prekybos centre vartotojai susiduria su milžinišku informacijos kiekiu. Pavyzdžiui, JAV rinkoje yra apie 150 rūšių šalies prekių ženklų, skirtų javainių pusryčiams, o tipiškas prekybos centras prekiauja maždaug 60–90 rūšių. Dar ant kiekvieno pakelio yra paveiksliukas ar koks nors piešinys bei iki 100 skirtingos informacijos.
Žinoma, informacija padeda, bet jei sprendėją užgriūtų per didelis jos srautas, tai galėtų sumenkinti sprendimo kokybę. Empirinė patirtis rodo, kad informacijos perteklius vartotoją gali supainioti ar net prislėgti.
Bet šiuo metu daugelyje prekybos centrų vartotojai stengiasi išvengti informacijos lavinos. Jie paprasčiausiai įvertina nedaug informacijos, prieinamos apsisprendžiant.
Taigi kyla pagrindinis klausimas: jei vartotojai nepriima visos jiems prieinamos informacijos, kokią informaciją jie įsisamonina? Ar jie ieško tinkamiausių prekės savybių?
Tyrimas rodo, kad patyrę vartotojai geriau negu nepatyrę sugeba sutelkti dėmesį į savybes, leidžiančias numanyti, kaip gaminys vartotinas. Bet ir patyrę vartotojai informaciją priima su paklaidomis.
Informacijos suvokimas
Informacija, kurią teikia reklamos ar ženklai prekybos salėje (pavyzdžiui, pakuotės ar lentynų žymekliai), turi vieną problemą – ne visuomet vartotojai ją teisingai suvokia ir tinkamai į ją reaguoja.
Kartais tai atsitinka, nes informacija iš tiesų klaidina, pavyzdžiui, kai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1881 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1881 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros rašinys
  • 6 psl., (1881 ž.)
  • Word failas 55 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį rašinį

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Informacijos svarba santykių plėtotei. Įmonės bei vartotojo informacijos integravimas

Informacijos svarba santykių plėtotei. Įmonės bei vartotojo informacijos integravimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Literatūros kūrinių pristatymai kaip reklamos forma

Literatūros kūrinių pristatymai kaip reklamos forma Rinkodara Peržiūrėti darbą

Patentinės informacijos centro paslaugos vertinimo tyrimas: Vidutinis dokumento paieškos uždaruose fonduose laikas

Patentinės informacijos centro paslaugos vertinimo tyrimas: Vidutinis dokumento paieškos uždaruose fonduose laikas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiros lauko reklamos dalies nagrinėjimas

Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiros lauko reklamos dalies nagrinėjimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Prekių etiketės kaip tarptautinio kodavimo sistema

Prekių etiketės kaip tarptautinio kodavimo sistema Rinkodara Peržiūrėti darbą

Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas

Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis

Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kaip padaryti klientą laimingu

Kaip padaryti klientą laimingu Rinkodara Peržiūrėti darbą

Pardavimų stimuliavimas arba kaip padidinti pardavimus

Pardavimų stimuliavimas arba kaip padidinti pardavimus Rinkodara Peržiūrėti darbą

Rinkodaros tyrimas: Kaip vertinate greito maisto restoranus?

Rinkodaros tyrimas: Kaip vertinate greito maisto restoranus? Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis

Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis Rinkodara Peržiūrėti darbą

Vartotojų nuomonė dėl maisto produktų etikečių informacijos

Vartotojų nuomonė dėl maisto produktų etikečių informacijos Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt