Referatai

Kaip padidinti pardavimus?

10   (1 atsiliepimai)
Kaip padidinti pardavimus? 1 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 2 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 3 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 4 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 5 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 6 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 7 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 8 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 9 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 10 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 11 puslapis
Kaip padidinti pardavimus? 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Pardavimų skatinimas. Pardavimų didinimo suvokimas. Pardavimų skatinimo/didinimo tikslas. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo priemonės. Gamintojo pardavimo didinimo veiksmai. Prekybininkų naudojami pardavimo didinimo veiksmai. Pardavimų didinimo planavimas.

Ištrauka

Norint padidinti pardavimus, būtina skatinti vartotojus pirkti. Pardavimo skatinimas yra marketingo komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Parduodant vartojimo prekes, didelę įtaką galutiniam vartotojui daro reklama- teikia priežastį pirkti, o pardavimo skatinimas – paskatą pirkti. Grindžiančios savo veiklą įmonės remiasi koncepcija, kad įmonės sėkmę rinkoje lemia sugebėjimas parduoti. Laikantis pardavimo orientacijos, didelis dėmesys skiriamas pačiai pardavimo technikai, pardavėjo sugebėjimas įtikinti pirkėją įsigyti prekę. Prekės turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu, kurių dėka įmonės konkuruoja tarpusavyje. Norint išsiskirti iš konkurentų, reikia dėti dideles pastangas siekiant išlaikyti ryšius su visų grupių vartotojais . Potencialūs vartotojai gali nuspręsti pirkti prekę tik tada, jeigu jie turi apie ją pakankamai žinių. Tad norint padidinti pardavimus, būtina paskatinti prekę pirkti. Tam yra tikslinga naudoti pardavimo skatinimo priemones.
Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, nuolaidos ir kt.); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokomos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali reklama).
Darbo tikslas-Išsiaiškinti, kaip geriausiai padidinti pardavimus.
3.Išsiaiškinti, kaip planuoti pardavimų didinimą.
Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti.
Pardavimo skatinimas yra svarbiausias rinkodaros komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (dažniausiai - trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, pinigų grąžinimas, nuolaidos, premijos, prizai, vartotojų apdovanojimai, nemokamas prekių išmėginimas, garantijos, priedai, kombinuotas skatinimas, prekės reklama pirkimo vietoje ir prekės demonstravimas); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokamos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali reklama). Anksčiau reklamos ir pardavimo skatinimo santykis buvo 60:40. Šiandien daugelio vartotojams skirtų prekių pardavimo skatinimas sudaro 75 proc. viso rėmimo biudžeto.
Pardavimų skatinimą lėmusios...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4398 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1.Pardavimų skatinimas. 4
  • 1.1.Pardavimų didinimo suvokimas..4
  • 1.2.Pardavimų skatinimo/didinimo tikslas4
  • 1.3.Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai5
  • 1.4.Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo priemonės.6
  • 2.Gamintojo pardavimo didinimo veiksmai.8
  • 3.Prekybininkų naudojami pardavimo didinimo veiksmai9
  • 4.Pardavimų didinimo planavimas9
  • IŠVADOS 13
  • INFORMACINIAI ŠALTINIAI14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
ODT failas (.odt)
Apimtis
12 psl., (4398 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 12 psl., (4398 ž.)
  • ODT failas 26 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt