Pardavimų skatinimas. Pardavimų didinimo suvokimas. Pardavimų skatinimo/didinimo tikslas. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo priemonės. Gamintojo pardavimo didinimo veiksmai. Prekybininkų naudojami pardavimo didinimo veiksmai. Pardavimų didinimo planavimas.
Norint padidinti pardavimus, būtina skatinti vartotojus pirkti. Pardavimo skatinimas yra marketingo komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Parduodant vartojimo prekes, didelę įtaką galutiniam vartotojui daro reklama- teikia priežastį pirkti, o pardavimo skatinimas – paskatą pirkti. Grindžiančios savo veiklą įmonės remiasi koncepcija, kad įmonės sėkmę rinkoje lemia sugebėjimas parduoti. Laikantis pardavimo orientacijos, didelis dėmesys skiriamas pačiai pardavimo technikai, pardavėjo sugebėjimas įtikinti pirkėją įsigyti prekę. Prekės turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu, kurių dėka įmonės konkuruoja tarpusavyje. Norint išsiskirti iš konkurentų, reikia dėti dideles pastangas siekiant išlaikyti ryšius su visų grupių vartotojais . Potencialūs vartotojai gali nuspręsti pirkti prekę tik tada, jeigu jie turi apie ją pakankamai žinių. Tad norint padidinti pardavimus, būtina paskatinti prekę pirkti. Tam yra tikslinga naudoti pardavimo skatinimo priemones.
Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, nuolaidos ir kt.); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokomos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali reklama).
Darbo tikslas-Išsiaiškinti, kaip geriausiai padidinti pardavimus.
3.Išsiaiškinti, kaip planuoti pardavimų didinimą.
Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti.
Pardavimo skatinimas yra svarbiausias rinkodaros komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (dažniausiai - trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, pinigų grąžinimas, nuolaidos, premijos, prizai, vartotojų apdovanojimai, nemokamas prekių išmėginimas, garantijos, priedai, kombinuotas skatinimas, prekės reklama pirkimo vietoje ir prekės demonstravimas); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokamos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali reklama). Anksčiau reklamos ir pardavimo skatinimo santykis buvo 60:40. Šiandien daugelio vartotojams skirtų prekių pardavimo skatinimas sudaro 75 proc. viso rėmimo biudžeto.
Pardavimų skatinimą lėmusios...
Šį darbą sudaro 4398 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!