ĮVADAS
Darbo tikslas: Abibūdinti kainodaros sistemą ir ją įtakojančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti kainos samprata.
Pateikti kainodaros apibrėžimą.
Išaiškinti kainodaros sistemos ypatumus.
Išnagrinėti kainodarą įtakojančius veiksnius.
Darbe naudojamos sąvokos:
Kaina – tai prekės vertės piniginė išraiška. Tai marketingo komplekso dalis, apimanti sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
Kainodara – tai mokslas, kuris apima vadybos, rinkodaros, ekonomikos, išlaidų apskaitos bei finansų žinias. Ji nagrinėja kainų nustatymo priemones ir būdus.
Pasiūla – tai ryšys tarp skirtingų prekės kiekių, kuriuos pardavėjas gali parduoti priklausomai nuo prekių kainos.
Paklausa – tai ryšys tarp skirtingų prekės kiekių, kuriuos pirkėjai nori ir gali įsigyti per tam tikrą laikotarpį, priklausomai nuo prekės kainos.
Tiekėjas – tai prekių tiekėjas, paslaugų teikėjas ar darbų rangovas.
KAINOS IR KAINODAROS SĄVOKOS
Kaina
Visos pelno siekiančios organizacijos ir nemaža dalis pelno nesiekiančių organizacijų nustato savo gaminamai produkcijai ir paslaugoms tam tikras kainas. Kainos būna pateiktos įvairiausiais pavidalais ir net vadinamos yra labia įvairiai, tačiau jos yra sutinkamos visose ekonominės veiklos srityse. Pavyzdžiui kaina tai ir buto nuompinigiai (butpinigiai), ir mokėstis už studijas, mokėstis už gydymo paslaugas, komunalinių paslaugų tarifai, paskolų ar indėlių palūkanos, draudimo įmokos, honoraras, nario mokesčiai, rinkliavos ir baudos, rankpinigiai, darbo užmokėstis, komisija ir kita. Mes mokame mokėstį už turimą žemės sklypą, kelių mokesčius, nuėję į kiną perkame kino bilietą. Prekes ar paslaugas vartotojas gauna per mainų procesą. Mokslinėje literatūroje galime rasti įvairių kainos sąvokų ir apibrėžimo interpretacijų bei variantų. Pavyzdžiui, V. Sūdžius (2001), produkto kaina apibrėžia taip: produkto kaina – tai kaina, kurią moka vartotojas už produkto nuosavybės (valdyti, naudoti, disponuoti) teisę. Apibendrinus, kaina – tai kažkokios prekės ar tam tikros paslaugos vertės piniginė išraiška. Ji apibūdina įmonės veiklos rezultatus ir parodo, ar pirkėjas pripažįsta jų piniginį įvertinimą. Kaina padeda vartotojui nuspręsti kokia yra produkto ar prekės vertė ir tai labai lemia ir prekės ženklo pasirinkimą iš esamų ir konkuruojančių alternatyvų. Be to, kaina yra pats lanksčiausias rinkodaros komplekso elementas ir gali būti lengvai pritaikoma prie besikeičiančių aplinkos sąlygų.
Šį darbą sudaro 6661 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!