• Rinkos dalis, kurioje numatoma įgyvendinti tokią kainų politiką, turi būti nemaža, kad įplaukų sumažėjimas, pardavus didesnį prekių kiekį žemesne negu pirminė kaina, būtų nedidelis.
• Išleidžiant nedidelę prekių partiją gamybos ir realizavimo kaštų lygis produkcijos vienetui neturi labai viršyti kaštų lygį, kai gamybinis pajėgumas panaudojamas visas.
• Skirtumas tarp nustatomos ir normalios rinkos kainos neturi būti didelis, kad į rinką negalėtų prasiskverbti konkurentai.
• Kai firma įsitikinusi, jog yra pirkėjų, kuriems šios brangios prekės būtinai reikia.
• Ši strategija tinka naujoms, pirmą kartą rinkoje pasirodžiusioms, patentais apsaugotoms ir neturinčioms analogų prekėms.
Iš pradžių įmonė nustato vidutinę prekės kainą, o laikui bėgant tą kainą didina, mažina arba palieka tokią pačią, priklausomai nuo įmonės sprendimo.
•Tikslas - užkariauti didesnę rinkos dalį bei pelno gauti kiek galima ilgiau.
•Įmonė turi turėti didelius eksporto išteklius, akivaizdžias gamybos augimo perspektyvas, išplėtotus konkurencinius santykius.
•Įmonės turi turėti didelius gamybinius pajėgumus, nes, norint sumažinti išlaidas produkcijos vienetui, privalo plėsti gamybą.
•Pradžioje įmonė gali dirbti nuostolingai, o tai leisti sau gali tik finansiškai stiprūs.
Kada taikytina skverbimosi strategija?
“Prasiskverbimo” strategija efektyvi tik tada, kai:
•Didelis konkrečios prekės paklausos elastingumas kainoms.
•Išsiplėtus gamybos mastui, galima gerokai sutaupyti gamybos kaštus.
•Rinkoje nėra adekvataus pirkėjų kontingento, kuriam priimtina aukšta kaina – t.y. nėra vartotojų elito ir didelė galimos konkurencijos grėsmė.
2. Kokia prekybininko taktika?
Mažesnis antkainis
3. Pagrindinės kainodaros metodų grupės
• Kaina nustatoma orientuojantis į išlaidas
• Kaina nustatoma orientuojantis į paklausą
• Kaina nustatoma orientuojantis į konkurentus
4. Tipinis produkto gyvavimo ciklas ir galimo gauti pelno priklausomybė nuo ciklo stadijos
i. Išleidimas į rinką (stebimas lėtas pardavimų augimas. Paprastai tuomet išlaidos produkto įvedimui šioje stadijoje būna didesnės už gaunamą pelną.).
ii. Augimas (sparčiai didėja pardavimai ir pelnas)
iii. Branda(pardavimai stabilizuojasi, pelnas maksimizuojamas);
iv. Smukimas (pastebimi pastoviai mažėjantys pardavimai ir pelnas).
5. Kas parodo minimalią kainą (kainos grindis) ?
Beveik visais atvejais išlaidos nustato apatinę kainos ribą (grindis) arba minimalią galimą kainą, ir jau vien dėl to į jas negalima neatsižvelgti. Savikainą.
6. Ką reiškia kainų diferencijavimas...
Šį darbą sudaro 828 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!