Temos aktualumas. Transportas – tai ūkio šaka, kuri apima krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Ekonominiu požiūriu transportas yra esminis gamybos proceso elementas. Prekė ekonomine prasme nėra visiškai užbaigta tol, kol ji nėra pristatyta galutiniam vartotojui. Todėl transporto darbuotojas, kuris gabena prekes iš gamybos punkto į vartojimo punktą, atlieka naudingą gamybinį darbą. Kabotažas reiškia vežiojimą tarp dviejų ar daugiau punktų vienos susitariančios šalies teritorijoje, kurį vykdo vežėjas, kurio būstinė yra kitos susitariančios šalies teritorijoje.
Darbo dalyje autorius nagrinėja kabotažo veiklos organizavimo teorinius aspektus remiantys transporto vadybos bei kabotažo veiklos teorija nagrinėjami kabotažo įmonės ir kabotažo veiklos optimizavimo padalinio darbo vadybinės problemos bei taikomos teorinio modeliavimo metodais ieškant iškeltų problemų sprendimo.
Darbo pabaidoje pateikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės išvados bei pagrindinių kabotažo veiklos organizavimo kelių transporte problemų sprendimo būdai bei metodai.
Darbo objektas — kabotažo proceso optimizavimas. Viena iš pagrindinių kelių transporto sistemos plėtros krypčių yra kabotažo tarpininkavimo veiklos efektyvumo didinimas.
Kadangi rinkos ekonomiką kuriančių šalių vyriausybės aktyviai formuoja savo šalių transporto bei logistines sistemas, kabotažo veiklos sąlygų ištyrimas teoriškai pagrindžia šio krovinių pervežimo rinkos tarpininko (ekspeditoriau) veiklos išvystymui būtinus valstybinės valdžios veiksmus.
1. nustatyti kabotažo veiklos organizavimo plėtros galimybes ir pasiūlyti jos plėtros priemones.
- analizuojami mokslinių tyrimų, susijusių su kabotažo atliekamomis kabotažinio vežimo funkcijomis, rezultatai;
- sistemiškai aprašyti kabotažo veiklą lemiančias sąlygas;
- ištirti kabotažo veiklos tobulinimo konkrečios sąlygos Lietuvoje;
- parenkamos organizacinės priemonės, būtinos kabotažo veiklai plėtoti Lietuvoje.
Tyrimų metu daug dėmesio buvo skiriama transporto bei loginėje sistemoje vykstančių procesų ir transporto sistemų institucinės struktūros analizei.
Tyrimo metodai. Suformuluota mokslinė problema buvo sprendžiama rinkos ekonomikos kūrimo procesų kontekste, o tai ribojo praktinės patirties ir kiekybinių metodų taikymo galimybes. Dėl šios priežasties darbe vyrauja loginė ir palyginamoji analizė. Sudėtingai vadybinei problemai spręsti buvo naudojama ir sisteminės analizės logika.
1.1. Kabotažo sausumos logistikoje samprata
Kabotažas reiškia vežiojimą tarp dviejų ar daugiau punktų vienos susitariančios šalies teritorijoje, kurį vykdo vežėjas, kurio būstinė yra...
Šį darbą sudaro 6863 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!