Pagrindinio variklio paleidimas ir valdymas galimas prie sekančių sąlygų.
Prieš paleidžiant variklį:
1. Atidaryti užbortinio vandens kingstonus.
2. Patikrinti tepalo lygį variklyje.
3. Prasukti reduktoriaus lubrikatorius.
4. Įsitikinti, kad tiltelyje nėra įjungtas pagrindinio variklio avarinis sustojimas.
5. Reduktoriaus reversas turi būti padėtyje (O).
6. Pagrindinio variklio valdymas iš mašinų skyriaus.
Taip pat visos pagalbinės sistemos turi būti darbo režime, t.y. turi dirbti kuro aušinimo ir oro aušinimo sistemos.
Pagrindinio variklio ir reduktoriaus valdymas yra elektromagnetinis. Įjungus maitinimą ir nuspaudus ( START ) mygtuką pagrindinis variklis užsiveda. Užsivedus pagrindinį variklį ir patikrinus visus darbinius parametrus pagrindinio variklio valdymas elektromagnetinio jungiklio pagalba perduodamas į tiltelį. Tiltelyje pagrindinio variklio valdymas pasiekiamas rankenos pagalba „ PIRMYN “ , „STOP“, „ATGAL“ dėl to elektromagnetinių daviklių pagalba reduktorius suka sraigtą pirmyn arba reversuoja.
Variklio priežiūra darbo metu
Energetinio įrenginio galingumas yra pagrindinis rodiklis, nurodantis techninį laivo variklio eksploatavimo teisingumą. Dirbant pagrindiniam varikliui, mašinos skyriuje arba CVP turi pastoviai būti budintis mechanikas, kuris turi palaikyti tvarkingą energetinį įrenginį ir vykdyti visus nurodymus iš vadovaujančio tiltelio dėl variklio ir pagalbinių priemonių darbo režimo pakeitimo.
Tepimo sistemos stebėjimas. Būtina periodiškai tikrinti tepalo lygį karteryje arba nutekamojoje sistemoje. Tepalo slėgį ir temperatūrą iki tepalo aušinimo ir po jo reikia palaikyti pagal gamyklos nustatytas instrukcijas. Kaip taisyklė tepalo temperatūra turi būti 65 º C. Tepalo slėgis sistemoje turi būti 5,2 kg/cm².
Jeigu tepalo slėgis cirkuliacinėje sistemoje staiga krenta arba jo temperatūra pernelyg padidėja, reikia sumažinti variklio apsukų dažnį, o pagalbiniam varikliui pagal galimybes sumažinti apkrovas ir nedelsiant pašalinti gedimo priežastį. Variklio eksploatavimas, sumažėjus spaudimui arba esant aukštai tepalo temperatūrai negalimas, nes tai gali sukelti guolių išsilydimą ir veleno kakliuko įdrėskimus, o kai kuriais atvejais sukelti ir dar sunkesnes pasekmes. Jeigu neįmanoma pakelti tepalo slėgio iki normalaus arba pašalinti temperatūros padidėjimo priežastį, variklį būtina sustabdyti. Šiuo atveju, prieš ieškant gedimo tepimo sistemoje, reikia įsitikinti, kad prietaisai rodo teisingus duomenis.
Labai dažnai tepalo slėgis nukrenta dėl užsikimšusių...
Šį darbą sudaro 5399 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!