Referatai

Laivų jėgainės

9.0   (3 atsiliepimai)
Laivų jėgainės 1 puslapis
Laivų jėgainės 2 puslapis
Laivų jėgainės 3 puslapis
Laivų jėgainės 4 puslapis
Laivų jėgainės 5 puslapis
Laivų jėgainės 6 puslapis
Laivų jėgainės 7 puslapis
Laivų jėgainės 8 puslapis
Laivų jėgainės 9 puslapis
Laivų jėgainės 10 puslapis
Laivų jėgainės 11 puslapis
Laivų jėgainės 12 puslapis
Laivų jėgainės 13 puslapis
Laivų jėgainės 14 puslapis
Laivų jėgainės 15 puslapis
Laivų jėgainės 16 puslapis
Laivų jėgainės 17 puslapis
Laivų jėgainės 18 puslapis
Laivų jėgainės 19 puslapis
Laivų jėgainės 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Laivo propulsinio komplekso pagrindinė paskirtis užtikrinti laivą mechanine energija, taip pat aprūpinti laivą elektros ir šilumos energija, tam kad butų užtikrinamas šildymas ir kondicionavimas.
• Su elektros varikliais.
Pagrindinai prekybiniame laivyne eksploatuojamos jėgainės su stūmokliniais vidaus degimo varikliais. Stūmokliniai vidaus degimo varikliai pasižymi aukštu kuro ekonomiškumu. Garo turbinos turi didelį agregatinį galingumą.
Šiomis dienomis laivų jėgainės yra tobulinamos, siekiama išgauti vis didesni bendrą naudingumo koeficientą.
2. LAIVŲ JĖGAINIŲ TIPAI
2.1 Laivų jėgainės su dyzeliniu varikliu.
Dyzelinio variklio istorija prasidėjo nuo to, kai Rudolf Diesel sukūrė pirmąjį dyzelinį (Pav. 1) variklį, kuris veikė pagal Karno principą ir buvo užpatentuotas 1892 metais. Sukurtas dyzelinis variklis pasiekdavo gerą naudingumo koeficientą pradžioj 20 % , vėliau 30 – 40 % ir galiausiai 45 %.
Maždaug apie 1910 metais vidaus degimo variklius pradėjo naudoti laivuose, kaip pagrindiniu propulsiniu kompleksu laivo eigai užtikrinti. Praktiškai dyzelinio variklio panaudojimas laivuose pakeitė garo variklius, tuo pačiu pagerindami kuro ekonomiškumą apie 30 %.
Toliau statant ir tobulinant vidaus degimo variklius, nuo 1900 m. VDV pradėjo išstumti neekonomiškas ir dideles garo jėgaines. Dabar beveik visi laivų varikliai yra dyzeliniai, nes jų degalų sąnaudos ir dydžiai gerokai skiriasi nuo garo jėgainių.
Šiuo metu viena galingiausių laivų variklių yra firmų „Sulzer“, „B&W“, „Wartsila“ ir kt.
Pav. 1Pirmasis dyzelini variklis
Dyzeliniai varikliai gali būti dviejų tipų, t.y. keturtaktis ir dvitaktis (Pav. 3). Keturtakčiuose varikliuose pilnas darbo ciklas atliekamas per du alkūninio veleno apsisukimus, o dvitakčiuose tik per vieną.
Norint padidinti jėgainės naudingo veikimo koeficientą, galima panaudoti dyzelinio variklio išmetamąsias dujas pajungiant turbiną, taip pat užtikrinti utilizacinių garo katilų veikimą, taip kad visos sistemos naudingo veikimo koeficientas gali padidėti.
Pagrindiniai privalumai vidaus degimo variklio variklio:
• Nėra jautrus kuro kokybei, gali būti eksploatuojamas tiek sunkiu kuru, tiek lengvu;
• Aukštas patikimumas;
• Lengvai prižiūrimas, dėl aukštų technologijų;
• Aukštas naudingumo koeficientas, gali siekti daugiau nei 50 %;
Pagrindiniai trūkumai:
• Aplinkos teršimas išmetamosiomis dujomis;
• Mažas galios ir svorio santykis, palyginus su dujų turbina;
• Didelis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3155 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ĮVADAS 2
  • 2. LAIVŲ JĖGAINIŲ TIPAI 3
  • 2.1 Laivų jėgainės su dyzeliniu varikliu 3
  • 2.2 Laivų jėgainės su dujų turbinomis 5
  • 2.3 Laivų jėgainės su garo turbinomis 8
  • 3. LAIVŲ JĖGAINĖS SU ELEKTROS VARIKLIAIS 10
  • 3.1 Laivo jėgainės su elektros varikliais bruožai ir apibendrinimas 10
  • 3.2 Elektros energijos srautas ir veikimo principas 11
  • 3.3 Laivo jėgainių su elektros varikliais tipai 12
  • 3.4 Ekologija ir ekonomija 15
  • 3.4.1 Ekologija 15
  • 3.4.2 Ekonomija 15
  • 3.5 Perspektyva ir naujos idėjos 17
  • 3.5.1 Elektros energijos gavimas 17
  • 3.5.2 Varytuvų koncepcija 19
  • 3.5.3 LNG tankerių perspektyva 20
  • 4. IŠVADOS 23
  • 5. LITERATŪROS SĄRAŠAS 24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (3155 ž.)
Darbo duomenys
  • Laivininkystės referatas
  • 24 psl., (3155 ž.)
  • Word failas 5 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt