Vilnius
2008
Pamokos tikslai:
• Nurodyti Vokietijos ir jos sąjungininkų pralaimėjimo priežastis. Susipažinti su konferencijomis, turėjusiomis įtakos antihitlerinės koalicijos laimėjimui.
• Toliau formuoti mokinio gebėjimus dirbti su dokumentais, bei lokalizuoti įvykius erdvėje.
• Supažindinti su sąvokos desantas, Niurnbergo procesas reikšmėmis ir gilinti sąvokos „lendlizo programa“ reikšmę.
• Ugdyti supratimą, kad taikos palaikymas pasaulyje yra labai svarbu.
Pamokos tipas: mišri pamoka.
Mokymo(si) priemonės:
• Jokimaitis R., Kasperavičius A. Naujausiųjų laikų istorija 10 kl. (V., 1999 m.). – P. 168 – 175.
• Visuotinės istorijos atlasas mokykloms. ( Visuotinės istorijos žemėlapiai) (V., 2004). – P. 53.
• Jurkevičius S. Naujausiųjų laikų istorija 10 kl. pratybų sąsiuvinis. ( V., 2006). – P. 31.
• Kontūrinis žemėlapis Lietuva 1939 – 1944 metais. // Jokimaitis R. XX amžiaus istorijos kontūriniai žemėlapiai 10 kl. – V., 2000 m. – P. 7.
• Sieninis žemėlapis XX amžiaus Europos sienų kaita.
Mokymo(si) metodai:
• Pasakojimas,
• Aiškinimas,
• Frontali apklausa,
• Darbo su žemėlapiais,
• Darbo su spausdintais istorijos šaltiniais porose,
• Darbo su vadovėlio tekstu grupėse.
Pamokos dalis
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Organizacinė dalis
Mokytojas įeina į klasę ir pasisveikina. Kad mokiniai greičiau susikauptų darbui, mokytojas sako: Praeitą pamoką aptarėme Lietuvos situaciją Vokiečių okupacijos metais. Šiandien kalbėsime apie Vokietijos ir jos sąjungininkų pralaimėjimą Europoje. Susipažinsime su svarbiausiomis konferencijomis, kuriose priimti nutarimai turėjo lemiamos įtakos antihitlerinės koalicijos laimėjimui. Dabar pasiimkite vadovėlius, sąsiuvinius ir prisiminkite, kokias teritorijas Vokietija buvo užėmusi iki 1943-ųjų metų, bei jos politiką okupuotose teritorijose. Kol mokiniai kartojasi praeitų pamokų temas, mokytojas sužymi pamokoje nedalyvaujančius mokinius.
Kai mokytojas įeina į klasę, vaikai atsistoja, pasisveikina su mokytoju.
Pasiruošia pamokai: atsiverčia vadovėlius, sąsiuvinius, pažymių knygeles, atlasus, kontūrinius žemėlapius bei rašymo priemones. Kartojasi praeitos pamokos mokomąją medžiagą.
Frontali apklausa
Dabar prašau užverskite vadovėlius ir prisiminkime paskutinėse pamokose išmoktą medžiagą. Mokytojas vaikšto po klasę ir užduoda klausimus, iš praeituose paragrafuose akcentuotos informacijos. Prašo pasakyti, kokias vasltybes Vokietija buvo okupavusi; įvardinti svarbiausius įvykius kuriuose įvyko persilaužimas kare; apibūdinti vokiečių vykdytą politiką okupuotose šalyse, bei kokį didžiausią nusikaltimą vykdė naciai ir...
Šį darbą sudaro 1408 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!