• Siuntų apjungimas.
Prie medžiagų valdymo funkcijų galima priskirti - prekių atranką ir išsiuntimą iš sandėlio, užsakymo priėmimą ir tvarkymą, muitinės tarpininko paslaugas ir kitas operacijas, kurios užtikrina materialaus srauto judėjimą ir saugojimą.
Produkcijos planavimas ir kontrolė – nustatoma kokiais kiekiais bus gaminamas produktas, koks bus produktas, kokybės charakteristikos, sukuriamas kokybės kontrolės mechanizmas.
Remiantis logistikos sistemos kūrimo principais, produkcijos planavimas yra atliekamas remiantis vartotojų rinkos tyrimais ir galimais produkcijos vienetų poreikių skaičiavimais.
Pirkimas – procesas kurio metu yra įsigyjamos prekės ir medžiagos tolesniam paskirstymui. Atliekant pirkimus reikia nustatyti perkamos medžiagos apimtis, atsiskaitymo formą ir transportavimo būdą, taip pat įvertinti pardavėjus.
Pardavėjai yra vertinami siekiant išsiaiškinti jų galimybes parduoti reikiamos medžiagos kiekius, pardavimų ilgaamžiškumą bei kokybės užtikrinimo galimybes.
Transportavimas – fizinis prekių ir medžiagų judėjimas. Transporto rūšies parinkimas, transporto priemonių pasirinkimas, konkretaus transportuotojo parinkimas, grafikų nustatymas, transportavimo būdo nustatymas, t.t
Transporto rūšies ir priemonių pasirinkimas yra atliekamas atsižvelgiant į transporto rūšies analizę įvertinat:
▪ vežamas apimtis;
▪ operatyvumą;
▪ vežimų kainą;
▪ saugumą.
Sandėliavimas – medžiagų kaupimas fizinėse vietose - sandėliuose ir terminaluose, apsaugant jas nuo fizinio ar cheminio poveikio, taip pat siekiant išspręsti atsargų kaupimo ir paskirstymo problemas.
Sandeliavimo funkcijos
• perkėlimas,
• saugojimas,
• informacijos teikimas arba perdavimas.
Perkėlimas gali būti skirstomas į 4 veiklos sritis:
• priėmimas,
• perdavimas,
• užsakymų atranka,
• išsiuntimas.
Sandėlyje vykdomos operacijos
• Automobilių, priekabų, puspriekabių priėmimas ir iškrovimas.
• Produktų krovimas į tam skirtą vietą.
• Saugojimas.
• Atsargų papildymas.
• Užsakymų atrinkimas.
• Patikrinimas (kontrolė).
• Supakavimas ir ženklinimas.
• Produkcijos kaupimas.
• Pakrovimas ir išsiuntimas.
• Administracinių reikalų tvarkymas.
• Ūkinės operacijos.
• Materialinis techninis aptarnavimas.
Pakavimas – turi dvi funkcijas: marketingo ir logistikos. Marketingo – reklaminio pobūdžio. Logistikos – apsaugoti produktą nuo pažeidimų, palengvinti sandėliavimą, transportavimą, taip pat spręsti informacinių sistemų panaudojimo logistikos sistemoje klausimus.
Pakuotės paskirtis:
• reklaminė;
• informacinė;
• kaip paslauga;
• kaip apsauga nuo vagysčių, aplinkos bei kitų sąlygų
Marketinginė
- papildomas produktas gaunamas iš pakuotės
Logistinė
- papildomos priemonės transportavimui ar krovos darbams palengvinti
Siekiant išspręsti krovinių transportavimo ir saugojimo racionalumo klausimą, būtina:
- sukurti vienovę (vienodos formos prekės);
- homogenizuoti...
Šį darbą sudaro 6745 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!