Aplinkos problemos turi daug įtakos logistikos sprendimams visoje vertės grandinėje. Šis tyrimas identifikuoja strategijas, kurios yra labiausiai ir mažiausiai populiarios valdyti ir reaguoti į tokias problemas, ir pateikia santykių įrodymus tarp rinktinių kompanijos savybių ir tam tikrų strategijų tipų naudojamų valdant su logistika susijusį poveikį aplinkai. Duomenų šaltiniai apėmė kompanijas Jungtinėse Valstijose, Kanadoje, ir Europos Sąjungoje. Tyrimo rezultatai rodo, kad žaliosios logistikos medžiagų perdirbimas, vartojimo mažinimas, ir pakartotino medžiagų naudojimo strategijos yra visuotinai populiarios tarp industrializuotų vakarų šalių. Firmos, kurios rodo intensyvesnį įsipareigojimą gamtosaugai negu jų kolegos, naudojasi šiomis universaliomis strategijomis su įvairiais specializuotais būdais, tokiais kaip aplinkos apsaugos auditas.
Šiame straipsnyje bus analizuojama šiuo metu pasirinktų strategijų naudojimas vadovavimui ir reagavimui į aplinkosaugos problemas logistikos valdyme. Strategijos naudojamos valdyti ir reaguoti į aplinkosaugos problemas logistikoje, buvo kilusios iš plačių literatūros ieškojimų, taip pat iš diskusijų su dabartiniais logistikos vadybininkais. Dvylika aiškiai nurodytų strategijų buvo pasirinktos dėl įtraukimo į tyrimą. Šios „bendros“ dvylika strategijų buvo iš dalies pasirinktos, nes tikslas buvo ištirti aplinkosaugos valdymą per pramonės šakas visumoje, o ne specifinės pramonės viduje ar per konkrečias logistikos funkcines sritis. Be to, dauguma iš dvylikos strategijų buvo cituojamos kaip „geriausia praktika“ atvirkštinėje logistikoje/aplinkosaugos programoje. Šio straipsnio tikslais, šitos strategijos bus vadinamos „žaliosios logistikos strategijomis“.
Analizuojama informacija atvyko iš pašto apklausos, nusiųstos JAV, Kanados, ir Europos Sąjungos Logistikos Vadybos Tarybos (LVT) nariams. Kadangi kompanijos personalas labiausiai žinantis apie aplinkos svarstomas problemas logistikoje, tikėtina bus vidurinės ir viršutinės vadybos padėtyse, tyrimas susitelkė ties nariais, kurie yra direktorio lygio ar aukščiau. Taip pat, buvo įtraukti tiktai gamybos ir prekybos (didmenininkų ir mažmenininkų) firmų nariai. Ankstesnis tyrimas parodė gamintojus ir prekybininkus kaip "pirminius kanalo dalyvius"; tai yra pagrindiniai žaidėjai platinimo kanaluose. Paštu buvo nusiųstos 450 apklausos, atsitiktinai išrinktiems LVT gamintojams ir prekybininkams iš JAV, 130 Kanados ir 101 Europos Sąjungos LVT nariams, atitinkantiems atrankos kriterijus. Kiekvienas atrankos...
Šį darbą sudaro 2869 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!