3.2 Mokyklos vizija 9
3.3 Plėtros planavimo modelis 9
4. ORGANIZACIJOJE ESAMA INFORMACIJA 10
4.1 Biblioteka 10
4.2 Skaitykla 11
4.3 Informacinis aprūpinimas 11
5. TURTO IR LĖŠŲ VALDYMAS 11
5.1 Mokyklos aprūpinimas finansiniais ir materialiniais ištekliais 11
5.2 Turto ir lėšų administravimas 11
5.3 Kontrolė ir atsiskaitomybė 12
6. MOKYKLOS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS 12
7. DIFERENCIJUOTAS VADOVO APRŪPINIMAS INFORMACIJA 13
7.1 Vadovo poreikių analizė 13
7.2 Informacijos vaidmuo, rūšys, rinkimo būdai 13
7.3 Informacinių poreikių rubrikatorius 15
8. INFORMACINIO APRŪPINIMO STRATEGINĖS KRYPTYS 16
IŠVADOS 17
PASIŪLYMAI 18
LITERATŪRA 19
PRIEDAS 20
ĮVADAS
Keičiantis visuomenei, mokykla vaidina labai svarbų vaidmenį. Dažnai būtent nuo jos priklauso, kaip visuomenė sugebės priimti ir prisitaikyti prie mūsų amžiaus keliamų reikalavimų. Informacinės visuomenės iššūkiai – ne išimtis. Atsiranda naujos bendravimo ir darbo formos, keičiasi išsilavinimo ir įgūdžių tobulinimo poreikiai. Iš dalies valstybės gerovė priklauso nuo to, kaip visuomenė pasirengusi ir geba gyventi su tomis naujovėmis, integruoti jas į savo gyvenimą. Būtent nuo mokyklos priklauso, ar jaunoji karta ateis į universitetus ir darbo vietas įgijusi reikalingų darbo su naujomis technologijomis įgūdžių, ar ji bus pasirengusi savarankiškai dirbti ir mokytis informacija perkrautame nuolat skubančiame pasaulyje.
„Kražantės“ pagrindinė mokykla – efektyvi mokykla, siekianti pagrindinio mokymo įgyvendinimo, ugdanti savarankišką, atsakingą, patriotišką, kūrybingą asmenybę, gebančią plėtoti savo pažinimo galias, kūrybingai naudoti žinių visumą, laiduojanti bendrąją kultūrinę asmens brandą, orientuotą į vertybinių nuostatų ir informacinės visuomenės piliečio ugdymą, sudarančią vienodas ugdymosi galimybes saugioje, sveikoje ir jaukioje mokymosi aplinkoje.
Darbo objektas – Kelmės“Kražantės“ pagrindinė mokykla
Darbo tikslas – išanalizuoti Kelmės“Kražantės“ pagrindinės mokyklos veiklą ir sumodeliuoti šios organizacijos aprūpinimo modelį.
Darbo uždaviniai:
▪ Išanalizuoti Kelmės“Kražantės“ pagrindinės mokyklos struktūrą;
▪ Apžvelgti veiklą, atskleidžiant informacinius poreikius;
▪ Numatyti informacijos aprūpinimo šaltinius pagal darbuotojų darbo vietas;
▪ Strateginių planų informacinis aprūpinimas.
Informacijos šaltiniai: internetas, knygos, standartai, žurnalai.
Darbo metodai:
1. Literatūros analizė;
2. Sisteminimas;
3. Abstrahavimas;
1. ORGANIZACIJOS VEIKLA
1.1 Bendra mokyklos charakteristika
1. Visas įstaigos pavadinimas - Kelmės "Kražantės" pagrindinė mokykla.
2. Mokykla įsteigta 1971 m. gegužės 1 d.
3. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo - Kelmės miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga.
4. Mokykla priklauso bendrojo lavinimo...
Šį darbą sudaro 3700 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!