Šiuolaikiniame pasaulyje organizacijos sėkmės faktorių lemia jos sugebėjimas kaupti, apdoroti ir skleisti informaciją bei kurti savo žinių bazę. Šie procesai įtakoja sėkmingą organizacijos darbą.
Efektyvus informacijos apdorojimas įtakoja tokius faktorius kaip naujų produktų ir paslaugų kūrimas, naujų rinkų, potencialių partnerių paieška bei efektyvus finansinis veiklos organizavimas.
Preciziškas informacijos panaudojimas gali atverti naujas organizacijos veiklos perspektyvas bei nurodyti jos vystymosi kelius.
Biblioteka ar informacijos departamentas, nesugebantis efektyviai skleisti informaciją, yra praktiškai nerentabilus. Akivaizdu, kad informacinio darbo profesionalai privalo ne tik apdoroti sukauptą informaciją, bet ir savalaikiškai ją skleisti, tuo užtikrindami sėkmingos organizacijos veiklos raidą.
Šis darbas nagrinėja bendruosius informacijos sklidimo aspektus, pabrėždamas naujo pobūdžio informacinių paslaugų, atliekamų modernių ryšio priemonių pagalba, svarbą.
INFORMACINIŲ PASLAUGŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Viena iš pagrindinių informacijos departamento funkcijų yra ugdyti personalo sampratą, jog informacinės paslaugos yra būtina vystymosi sąlyga. Nėra nustatyta bendrai priimtinų normų, remiantis kuriomis, ši samprata gali būti įgyvendinama. Akivaizdu, jog informacinių paslaugų teikimas turi būti sumodeliuotas taip, kad patenkintų maksimalų skaičių vartotojų ir reikiama informacija pasiektų reikiamą asmenį jam suprantama forma, reikiamu laiku.
Egzistuoja keletas faktorių, kurie įtakoja teikiamas informacines paslaugas:
- laiko faktorius (reikiama informacija, reikiamu metu);
- kokybės ir kiekybės neatitikimo faktorius (nevisuomet kokybė yra ekvivalenti kiekybei);
- užklausos ir poreikio neatitikimo faktorius (nevisuomet vartotojo užklausa atitinka jo informacinius poreikius);
- informacinių paslaugų įvertinimo faktorius (informacinės paslaugos turi būti subjektyviai vertinamos vartotojo);
- informacijos suvokimo faktorius (informacija turi būti pateikiama aiškiai ir lengvai įsisavinama);
- suvestinių informatyvumo stokos faktorius (informaciniai biuleteniai ar suvestinės dažnai nėra efektyviausia informavimo priemonė);
- grįžtamojo ryšio faktorius (grįžtamasis ryšys tarp vartotojo ir informacijos departamento privalo būti efektyviai organizuotas).
Vartotojų poreikiai
Akivaizdu, jog organizacija, dirbanti informacinėje sferoje, privalo gerai žinoti ne tik jos esamų, bet ir potencialių vartotojų informacinius poreikius. Vartotojai, mažai susidūrę, ar anksčiau visiškai nesusidūrę su informaciniu aprūpinimu, gana sunkiai identifikuoja savo informacinius poreikius. Todėl yra tikslinga organizuoti įvairaus pobūdžio tyrimus pradiniuose darbo su klientu etapuose, kadangi vartotojui yra daug lengviau išreikšti...
Šį darbą sudaro 2151 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!