1963 metais JAV įkurta kompanija „MARY KAY“ dabar yra viena didžiausių tiesioginio kūno priežiūros ir dekoratyvinės kosmetikos pardavimo kompanijų pasaulyje. Jau daugelį metų šios kompanijos filosofija ir tikslai išlieka tie patys - turtinti ir gerinti moterų gyvenimą, paskatinti jas švęsti savo moteriškumą, pabrėžti savo grožį ir individualumą, padėti joms atrasti save ir įgyvendinti savo svajones. „MARY KAY“ - viena iš 20 kompanijų, aprašytų knygoje "Visų laikų biznio istorijos". Mary Kay Ash, įkūrusi firmą, buvo vienintelė moteris šalia tokių lyderių kaip Henris Fordas ir Voltas Disnėjus. „MARY KAY“ – viena iš sėkmingiausių kompanijų tiesioginių pardavimų srityje. Jai priklauso 10 proc. Pasaulinės odos priežiūros rinkos, bei 7 proc dekoratyvinės kosmetikos srityse. „MARY KAY“ verslas nepriekaištingai derinamas su svarbiausiomis žmogaus vertybėmis – tikėjimu, šeima ir karjera. Tai filosofija, kuri gyvuoja ir klesti daugiau kaip 40 metų.
Gaminamų produktų sąraše yra daugiau kaip 150 pavadinimų 7 kategorijų priemonės.
Kompanija pastoviai tobulina savo produkciją. Kasmet investuoja milijonus dolerių į mokslinius tyrimus, technologijos tobulinimui bei bandymams, kurie atitinka pačius aukščiausius kosmetinių priemonių reikalavimus.
• 1976 Niujorko biržoje parduodamos kompanijos akcijos. Tai pirmas toks moters debiutas verslo pasaulyje.
• 1981 daugiau kaip milijono tiražu išleidžiama pirmoji MK knyga , iš karto tampanti bestseleriu.
• 1983 kompanijos verslas viršyje 300 mln. dolerių.
• 1984 žurnalas „Fortune“ įtraukia šią kompaniją į geriausių amerikos kompanijų sarašą.
• 1999 po metus trukusio balsavimo Mary Kay Ash išrenkama sėkmingiausia XXa.verslo moterim.
Temos aktualumas. Mary Kay Ash manė, kad gyvename nykstančių moralinių vertybių epochoje. Ji iš visos širdies troško, kad mūsų moralinės vertybės niekada nepakistų; kad žiūrint į veidrodį galėtume didžiuotis tuo kas esame. Todėl daryk tai, kas teisinga, o ne tai kas atrodo lengva. Todėl pasirinkome „MARY KAY“ kompaniją ir šiame darbe pateiksime informaciją apie kompanijos strategines nuostatas ir įnašą visuomenes gerovei.
Darbo tikslas. Supažindinti su „MARY KAY“ kompanijos filosofiją ir pateikti įmonės socialinės veiklos ataskaitą.
„MARY KAY“ STRATEGINĖS NUOSTATOS
„MARY KAY “...
Šį darbą sudaro 3052 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!