Ernesta Grubytė
Kaunas 2008
ĮVADAS
Kiekvienam verslininkui svarbu, kad jo įmonės teikiamos prekės ar paslaugos būtų paklausios ir veikla neštų pelną. Kiekvienai firmai svarbu jos reputacija, kitaip – įvaizdis, kuris vienaip ar kitaip paliečia kiekvienos organizacijos gyvenimą. Nesvarbu ar tai valstybinė organizacija, ar paramos organizacija, ar gamybinė įmonė, ar bet kokios rūšies paslaugas teikianti firma. Todėl būtina turėti supratimą apie įvaizdžio prigimtį ir būdus jam valdyti.
Šiame darbe nagrinėjamas įsivaizduojamos įmonės „Ernelita“ įvaizdžio kūrimo procesas. Įmonė užsiima kaimo turizmu. Tai besikurianti įmonė, kuri dar tik pradeda brautis į rinką, todėl reikia sukurti gerą pirmą įspūdį apie organizaciją, kad atsirastų kuo daugiau lojalių klientų, kurie būtų patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis.
Kiekvienoje įmonėje – savos taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, sukuriančios atitinkamą įvaizdį, nuo kurio priklauso įmonės įtaka, autoritetas, pagarba klientų ir netgi konkurentų akyse. Jei įmonei keliaujant klaidžiais konkurencingos rinkos keliais pavyksta šito pasiekti, ji patenka į sąrašą tų, apie kurias pagarbiai sakoma – prestižinė... Kas tai? Mada, būtinybė, būdas išlikti?
Darbo tikslas: išsiaiškinti kaip įmonės įvaizdis gali paveikti įmonės gaunamą pajamas.
Uždaviniai:
1. suprasti, kas yra įmonės įvaizdis;
2. sukurti prekinį ženklą;
3. suformuoti įmonės įvaizdį;
4. išsiaiškinti, kokia reklama įmonei tinka labiausiai;
5. surasti geriausius reklamos platinimo kanalus;
6. įvertinti įvaizdžio įtaką įmonės sėkmei;
7. išvengti klaidų, gadinančių įmonės įvaizdį;
8. suformuluoti ateities planus.
Darbo metodai:
1. mokslinės literatūros analizė;
2. teorinių žinių, įgytų vadybos paskaitose, taikymas;
3. įvairių straipsnių analizavimas ir pritaikymas.
1. ĮMONĖS ĮVAIZDIS
1.1 Įmonės įvaizdžio esmė ir supratimas
90 % pirkėjų teikia pirmenybę žinomai, kokybiškas paslaugas teikiančiai, gerą reputaciją turinčiai įmonei. Taigi, beveik visų vartotojų pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis – tai kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje.
Įvaizdis – tai tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi tam tikrą objektą žmonių sąmonėje. Vadovai stengiasi atkreipti dėmesį į konkrečias grupes: investuotojus, akcininkus, partnerius, vartotojus ir kitus gyvybiškai svarbius visuomenės sluoksnius.
Įvaizdis nėra kieno nors vieną kartą suformuotas ir nekintantis. Jis yra dinamiskas, jo atributai...
Šį darbą sudaro 5825 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!