1. Įvadas...............................................................................................................2 psl.
2. Vaikų emocijų ir elgesio sutrikimai: hiperaktyvumas ............................3-4 psl.
3. Hiperaktyvumo priežastys...........................................................................5-6 psl.
4. Hiperaktyvių vaikų gydymas......................................................................6-7 psl.
5. Situacija šeimoje..........................................................................................7-9 psl.
6. Patarimai tėvams.............................................................................................9 psl.
7. Pagrindinės korekcinės veiklos kryptys................................................10-11 psl.
8. Išvada.............................................................................................................12 psl.
9. Turinys...........................................................................................................13 psl.
ĮVADAS
Vaikai- didžiausias mūsų džiaugsmas ir pasididžiavimas. Trokštame, kad jie augtų sveiki ir laimingi, kad užaugę taptų dorais ir reikalingais visuomenei žmonėmis.
Vaiko kelias į gyvenimą prasideda tėvų namuose. Jis kasdien regi aplink save realią tikrovę ir pats joje dalyvauja perimdamas iš tėvų įvairias elgesio, veiklos, charakterio savybes. Darnus šeimos funkcionavimas galimas tada, kai kiekvienas jos narys atlieka vaidmenis, atitinkančius savo priedermes, poreikius, pareigas ir teises. Žiūrint į ateitį, tėvų tikslas- mokyti vaikus jausti, mąstyti, bendrauti, tikslingai ugdymo požiūriu organizuoti savo bei vaikų gyvenimą ir elgesį.
Tėvai ir pedagogai yra pirmieji, kurie susiduria su vaiko elgesio apraiškomis. Apibrėžti elgesio sutrikimus ankstyvajame ir ikimokykliniame amžiuje labai sunku. Beveik visi vaikai tam tikrais amžiaus tarpsniais turi elgesio problemų, tačiau ne visus juos apibūdiname kaip elgesio problemų turinčius vaikus. Vertinti vaiko elgesį kaip sutrikusį galima tik gerai susipažinus su jo vystymosi ypatumais, sąlygomis, kuriomis vaikas augo. Išvadas apie elgesio ar emocijų sutrikimą galima daryti tik išanalizavus elgesio pobūdį, sąlygas, kuriomis jis pasireiškia, apibendrinus įvairių specialistų (psichologo, specialiojo pedagogo ,logopedo ir kt. ) stebėjimus bei išvadas.
Elgesys konkrečiose situacijose yra išmokstamas ir priklauso nuo individo išmokimo bei situacijos – jeigu žmogus pasielgė vienaip ar kitaip vienoje situacijoje, tai dar nereiškia, kad taip jis elgsis kitomis aplinkybėmis. Jeigu biologiniai veiksniai daro didelę įtaką žmogaus elgesiui, mintims ir jausmams, vadinasi, tam tikros psichologinės savybės gali būti paveldimos.
VAIKŲ EMOCIJŲ IR ELGESIO SUTRIKIMAI:
HIPERAKTYVUMAS
Vaiko santykis su aplinka plačiąją prasme prasideda dar prenataliniu periodu. Jeigu kūdikis nėra laukiamas, susiformuoja jau minėtas bioemocinis motinos ir vaiko ryšys, stiprėja emocinės vaisiaus atmetimo reakcijos. Visi nelaukti vaikai yra emociškai pažeisti. Jeigu ankstyva kūdikio emocinė ir socialinė plėtra buvo pilnavertė, mažai tikėtina, kad vėliau jis turės...
Šį darbą sudaro 2669 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!