1. Procesų valdymo ir pasiūlos grandinės apibrėžimas.
Procesų valdymas. Procesų valdymas aprėpia efektyvų visų išteklių ir veiklos planavimą, organizavimą ir kontrolę, būtinos tam, kad rinka būtų aprūpinta prekėmis ir paslaugomis. Procesai, būdami labai įvairūs, apima ne tik gamybos pramonę ir paslaugų įmones privačiame sektoriuje, bet taip pat ir nepelno siekiančias organizacijas ir netgi vyriausybes.
Pasiūlos grandinė. Integruotą tiekimo grandinę sudaro trys tarpusavyje susiję srautai. Medžiagų srautas (įsigijimas, transformavimas ir paskirstymas). Informacijos, kuri apibūdina vartotojų, gamintojų ir paskirstytojų poreikius ir reikalavimus, tėkmė. Finansų tėkmė, kurią sudaro: užmokestis tiekėjams ir subrangovams už prekes ir paslaugas; vartotojų užmokestis mažmenininkams už gatavą produktą.
1. Procesų sistemų klasifikavimas.
1. Pirminis sektorius. Čia išgaunamos naudingosios iškasenos: nafta, anglis, auksas, sidabras.
2. Antrinis sektorius. priskiriamas pirminių medžiagų perdirbimas į prekes.
3. Trečiasis sektorius. prekės jau pagamintos, reikia jas išvežioti, paskirstyti, daromi finansiniai skaičiavimai.
2. Tarptautinės operacijos.
Operacijos vyksta tarptautiniu mastu. Tam yra kelios priežastys:
· Kuriantis tokioms organizacijoms kaip Europos Sąjunga, mažėja prekybos barjerai.
· Kai kur užsieniečių darbo jėga yra pigesnė nei vietinių darbuotojų.
· Tarptautinis prekių, paslaugų transporto ir žmonių judėjimas tapo daug lengvesnis ir pigesnis.
· Demokratijos įsigalėjimas pasaulyje skatina vis didesnį bendravimą.
Be tikrosios firmų veiklos, daug pagamintų produktų įgauna tarptautinę reikšmę, netgi jei jie sukomplektuoti ir pardavinėjami toje pačioje šalyje.
3. Gamybos pramonės darbo rinka.
Įdarbinimas gamyboje. Tiek Europoje tiek ir JAV įdarbinimas pramonės srityje pradėjo didėti tuomet, kai žmonės pradėjo pereiti iš žemės ūkio sektoriaus į pramonę.
Pramonės produkcija. Nors ir įdarbinimas pramonėje JAV mažėjo, tačiau pramonės produkcijos kiekis didėjo. Pagrindinės priežastys:tokiam naujam technologiniam tobulėjimui buvo padidinta darbo kokybė, surinkimo operacijos ir faktas, kad daugybė dirbančių žmonių buvo pakeisti automatizuota įranga.
Paslaugų sektorius. Palyginus su pramone, paslaugų sektorius augo labai sparčiai, sugerdamas darbuotojus iš daugelio pramonės šakų. Numanoma tai, kad daugiausia įdarbino kelionių sfera, finansinės paslaugos, medicininė pagalba, dalinai įtakojanti didėjančią populiaciją.
4. Procesų modeliai.
Vadybos modeliai. Modelis tai yra realybės imitacija. Yra fizinių modelių, pritaikomų dizaino, gamybos, konstrukcijų srityse....
Šį darbą sudaro 5737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!