Dvidešimtojo amžiaus paskutiniais dešimtmečiais žmonija atsigręžė į ekologiją – ji tapo svarbiu visų pramonės šakų tolesnio vystymosi aspektu. Tekstilės ir drabužių pramonė yra įvairi ir nevienalytė pramonė, apimanti nemažai įvairios veiklos, nuo pluošto perdirbimo į siūlus ir medžiagą iki labai įvairių gaminių. Daugelyje procesų, susijusių su tekstilės ir aprangos produktų gamyba ir vartojimu, iškylančios ekologinės problemos yra poveikis klimato pokyčiams, gamtinių šaltinių eikvojimas, vandens, oro ir dirvos teršimas, tarša atliekų perdirbimo ir utilizavimo metu. Aprangos sektoriaus įmonės susiduria su siuvimo atliekų panaudojimo problemomis, dideliu elektros energijos suvartojimu.
Tekstilės pramonė yra viena iš labiausiai teršiančių aplinką pramonės šakų, todėl ekologinis optimizavimas tapo svarbiu tekstilės technologijų ir gaminių kokybės rodikliu. Vis didesnį dėmesį ekologijai bei socialinei atsakomybei, skatinančiai pereiti prie „švarios“ arba „žalios“ gamybos, įmonės skiria dėl dviejų pagrindinių priežasčių: išaugusios ekologiškų produktų paklausos bei naujų standartų ar reikalavimų įvedimo. Pagrindinės tekstilės pramonės aplinkosauginės problemos – didelis vandens suvartojimas, cheminių medžiagų naudojimas bei atliekų perdirbimo klausimai.
Darbo tikslas – apžvelgti tekstilės ir aprangos sektoriaus įmonių gamybos procesų ir vartojimo įtaką aplinkai, išanalizuoti aplinkosauginius aspektus bei jų reikšmę.
1. Apžvelgti tekstilės ir aprangos sektoriaus produkcijos vartojimo ypatumai.
2. Išnagrinėti tekstilės ir aprangos sektoriaus įtaką aplinkos taršai ir ekologines problemas.
3. Įvertinti aplinkosauginės politikos tekstilės ir aprangos sektoriaus įmonėse svarbą.
Tekstilės ir aprangos sektoriaus produkcijos rinka yra užpildyta ir pasižymi dideliu konkurencingumu išsivysčiusiose šalyse.
Aprangos produkcijos paklausa priklauso nuo socialinės padėties, verslo etiketo bei tradicijų. Atskirose pasaulio šalyse labai skiriasi šio sektoriaus vartotojų požiūris į madą, kokybę ar kainą, tačiau informacinių technologijų dėka visame pasaulyje vyrauja panašios pagrindinės vartojimo ir mados tendencijos.
Atlikti tyrimai parodė esminius vartotojų pirkimo įpročių aprangos rinkose pokyčius:
• vartojimas tampa ne tik pagrindinių poreikių patenkinimo tikslu, tačiau įgauna labiau hedonistinį požiūrį ir vis labiau remiamasi emocijomis;
• vartotojai tampa vis labiau informuoti apie produktus bei rinkas, ir, remdamiesi savo žiniomis, optimizuoja apsipirkimo strategijas;
• vartotojai nori intensyvesnio bendradarbiavimo su gamintojais,...
Šį darbą sudaro 3573 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!