Pamokų planai

Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms

9.4   (3 atsiliepimai)
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 1 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 2 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 3 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 4 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 5 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 6 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 7 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 8 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 9 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 10 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 11 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 12 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 13 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 14 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 15 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 16 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 17 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 18 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 19 puslapis
Fizikos pamokų planai 9-10 klasėms 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

II. UGDYMO PLANAVIMAS Šioje metodinėje medžiagoje akcentuosime svarbiausius planavimo, kaip proceso aspektus, pateiksime trumpalaikio planavimo, kaip ilgalaikio planavimo tęsinio, pavyzdžių (pateikti 9 klasės trumpalaikiai planai atitinka du pateikto ilgalaikio plano etapus). Svarbiausi planavimo aspektai:  Pereinama nuo planavimo perduoti žinias, prie planavimo ugdyti gebėjimus ir nuostatas.  Planavimas nenutrūkstamas procesas – planuojama ilgajam (pvz., metams) ir trumpajam laikotarpiui.  Pamokai planuojami: • mokymosi uždaviniai, orientuoti į konkretų pamatuojamą rezultatą; • veiklos, užduotys, metodai, skatinantys mokinių aktyvų mokymąsi, uždaviniuose numatyto rezultato siekimą ir pritaikyti skirtingų pasiekimų lygių ir mokymosi stilių mokiniams; • mokinių pasiekimų vertinimas, siejamas su pamokos mokymosi uždaviniais. 1. Ilgalaikis planavimas Planavimas ilgajam laikotarpiui svarbus, nes būtina ugdyti visus Bendrosiose programose numatytus gebėjimus ir išdėstyti visą ugdymo procesą laike. Planuojant svarbu atsižvelgti į klasės lygį, programose suformuluotus pasiekimų rodiklius, aprašytas turinio apimtis, tame tarpe ir turinio minimumo: neperkrauti mokinių papildoma informacija ir nekelti pernelyg aukštų reikalavimų vertinant jų pasiekimus. Planuodamas dirbti su vienu ar kitu vadovėliu, mokytojas neprivalo griežtai laikytis temų išdėstymo vadovėlyje sekos ir, esant reikalui, gali keisti jų eiliškumą ir apimtis. Toliau pateikiami Ilgalaikiai planai 7 ir 9 klasėms parengti remiantis atnaujintomis Bendrosiomis programomis. Mokytojas, atsižvelgdamas į savo patirtį ir poreikius gali pasirinkti kitas skiltis arba papildyti Ilgalaikio plano lentelę jam aktualiomis skiltimis. Skiltis Gebėjimai padeda įsitikinti, kad bus ugdomi visi Bendrosiose programose numatyti gebėjimai, taip pat, kad mokiniai nebus priversti mokytis nenumatytų programose dalykų net jei jie ir pateikiami vadovėliuose. Be to, ši skiltis labai naudinga atliekant detalesnį trumpalaikį planavimą, nes padeda iškelti uždavinius, orientuotus į konkrečius rezultatus. Pastabose gali būti pažymėti plano tikslinimai, daromi metų bėgyje: darbo skirtingose klasėse ypatumai, jei mokytojas dirba ne vienoje klasėje, pamokų skaičiaus koregavimas ir pan. ILGALAIKIS PLANAS 7 KLASEI Dalykas: fizika Klasė: 7 Pamokų skaičius: 1 pamoka per savaitę (viso 37 pamokos) Mokytojas Elzė Vilčinskienė, Varėnos „Ryto“ vidurinė mokykla Laikotarpis: 1 mokslo metai Priemonės: Bendrosios programos; V. Valentinavičius. Fizika, vadovėlis 7 klasei; mokomoji kompiuterinė programa „MOFI“. Uždaviniai Mokiniai:  kelia klausimus ir hipotezes, planuoja stebėjimus ir bandymus ir, saugiai naudodamiesi laboratorine įranga ir medžiagomis, juos atlieka, apibendrina gautus duomenis, vertina jų tikslumą ir patikimumą, formuluoja išvadas;  tyrinėdami ir analizuodami šviesos bei elektrinius reiškinius pastebi dėsningumus, supranta ir taiko pagrindines sąvokas;  tikslingai vartoja fizikinių dydžių simbolius ir dimensijas, sprendžia nesudėtingus praktinius uždavinius;  tyrinėdami įvairias medžiagas, atpažįsta elektros laidininkus ir izoliatorius, apibūdina jų panaudojimą, klasifikuoja jų savybes;  tyrinėdami ir analizuodami šviesos bei elektrinius reiškinius ugdosi mokslinę pasaulėvoką ir atsakingą požiūrį į aplinką, gamtą, gyvybę. Vertinimas Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami laboratoriniai, projektiniai ir kontroliniai darbai. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant užduotis skirtas diagnostiniam vertinimui, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Eil. Nr. Etapo (ciklo) pavadinimas / Tema (parodanti, kokie gebėjimai ir kokiame kontekste ugdomi) Gebėjimai Valandos (nuo – iki) Integracija (dalykų ryšiai) Vertinimas Pastabos 1 Fizikos tyrimo objektai ir metodai 1.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti stebėjimus ir bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudotis mokyklinėmis gamtos tyrimo priemonėmis, buityje 3–4 Dorinis ugdymas (veiklos pasekmių sau ir aplinkai numatymas). Formuojamas is vertinimas. naudojamais prietaisais ir medžiagomis.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6729 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
25 psl., (6729 ž.)
Darbo duomenys
  • Fizikos pamokų planas
  • 25 psl., (6729 ž.)
  • PDF dokumentas 525 KB
  • Lygis: Mokyklinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį planą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt