Pasaulyje sparčiai vystantis informacinei visuomenei, keičiasi valstybės valdymo metodai, verslo organizavimas, visuomenės veiklos ir gyvenimo poreikiai. Plečiasi informacinių technologijų panaudojimo galimybės. Daugelis pažangių įvairių rinkų dalyvių vis plačiau naudojasi informacinėmis technologijomis savo kasdieninėje veikloje.
Elektroninio verslo revoliucija nėra unikalus reiškinys. Nuo pat XX amžiaus pradžios vakarų šalių ekonomikas purtė viena po kitos atriedančios verslo optimizavimo ir tobulinimo bangos.Kiekviena iš jų siekė iš esmės pertvarkyti ar patobulinti vieną ar kitą įmonių veiklos sritį ar ištisas tokių sričių grupes. Visos bangos turėjo vieną tikslą- pasiekti didesnį įmonės veiklos efektyvumą.
Elektroninis verslas tai dar vienas bandymas pasiekti verslo procesų efektyvumo ir pagerinti įmonės konkurencinę padėtį.
Elektroninio verslo sprendimai diegimai siekiant padidinti veiklos efektyvumą, pritraukti daugiau klientų bei gauti didesnį pelną. Sėkmę parodo įprasti veiklos rodikliai- mažėjantys kaštai arba augančios pajamos. Todėl prieš pradėdamos diegti naujas technologijas įmonės privalo pasirūpinti aiškia strategija ir verslo procesų optimizavimu.
Vis dažniau prireikus informacijos kreipiamės į internetą – ne tik ieškodami naujų verslo kontaktų, bet ir atlikdami paprasčiausias užduotis: administruodami savo sąskaitas banke, apmokėdami už paslaugas ir prekes, formuodami užsakymus, norėdami pirkti ir parduoti. Tobulėjant informacinėms technologijoms, stiprėjant konkurencijai, augant verslo poreikiams, keičiantis verslo kultūrai, internetas tampo dinamiška verslo raidos arena.
Šiandien elektroninio verslo sprendimai yra būtinas ir neatsiejamas darbo įrankis, suteikiantis galimybę lanksčiau aptarnauti klientą, mažinti išlaidas komunikacijai, mažesnėmis sąnaudomis vystyti verslą, didinti verslo efektyvumą ir konkurencingumą. Elektroninis verslas apima ne tik elektroninę. komerciją, prekių pardavimą ir paslaugas, bet ir vidinius verslo procesus: gamybą, žaliavų ir komponentų valdymą, naujų produktų ir paslaugų kūrimą bei tobulinimą, rizikos, finansų, informacijos ir žmogiškųjų išteklių valdymą. Taikant elektroninio. verslo sprendimus atsiveria galimybės internetą panaudoti vidiniam įmonės struktūros ir verslo procesų tvarkymui bei plėtrai, nutolusių padalinių ar dukterinių įmonių suartinimui, centralizuotų informacijos resursų perdavimui. Naudojant elektroninio verslo sprendimus padidėja iš interneto gaunama nauda nuo minimalios komunikacijos (elektroninis paštas) iki aukšto lygio klientų aptarnavimo bei darbo vietų optimizavimo.
Nusprendus...
Šį darbą sudaro 2508 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!