Įmonių veiklos sėkmė didele dalimi priklauso nuo veiklos organizavimo metodikos ir principų, vadovų priimamu sprendimų savalaikiškumo. Kad įmonė laiku priimtu strateginius sprendimus, reikia operatyviai reaguoti į jos veiklą lemiančius veiksnius. Informacijos srautų cirkuliacija rinkoje, jos įsisavinimas ir kryptingas panaudojimas priklauso ne tik nuo pačių informacijos vartotojų, bet ir nuo rinkoje sudarytų sąlygų tai informacijai gauti ir naudotis. Taigi, informacinės technologijos yra tiek verslo informacijos, verslo procesų optimizavimo, personalo valdymo priemonė, tiek naujų verslo krypčių atsiradimo katalizatorius.
Darbo tikslas: apžvelgti žiniasklaidos įmonių elektroninį verslą.
3) Paminėti elektroninio verslo veiklos rūšis;
4) Aptarti žiniasklaidos įmonių elektroninį verslą.
1. ELEKTRONINIO VERSLO SAMPRATA
1.1 Elektroninio verslo apibrėžimas, sudėtis
Elektroninis verslas turi daug įvairiausių apibrėžimų. Įvairiuose šaltiniuose jis apibrėžiamas skirtingai. Lietuvos Respublikos Vyriausybės pritartoje „Elektroninio verslo koncepcijoje“ elektroninis verslas (toliau vadinama – e.verslas) apibrėžiamas kaip verslo operacijų atlikimas ir įmonės veiklos organizavimas naudojant informacines technologijas duomenų perdavimo tinklų aplinkoje. Tai įvairi veikla siekiant pelno – prekyba, rinkodara, teleservisas, telemedicina, nuotolinis mokymas, teledarbas, bankininkystė ir kitokia veikla, vykdoma interneto aplinkoje. E.verslas apima ne tik įprastines verslo operacijas, bet ir naujus, galimus tik virtualioje aplinkoje verslo būdus.
E. verslo skiriančioji savybė nuo tradicinio yra ta, kad dalis (arba visa) veikla vykdoma elektroninėje erdvėje. Tiesiog tai verslo operacijų atlikimas, įmonės veiklos organizavimas ir įvairių įmonės viduje vykstančių procesų optimizavimas naudojant informacines technologijas. Užsiimant e.verslu, elektroninėmis priemonėmis apjungiamos sistemos, darbuotojai, verslo partneriai ir klientai, palengvinant jų tarpusavio sąveiką bei verslo procesų valdymą. E.verslas apima įvairių sandorių sudarymą elektroniniu būdu: pirkimą, pardavimą, tiekimą, reklamą, konsultavimą, susitarimus bei kitas dalykinio bendradarbiavimo formas.
Elektroninio verslo veiklos pavyzdžiai:
• vartotojai užsisako produktus tinklu ir juos gauna visuomeniniu pristatymu (paštu) ar per internetą;
• studentai dalyvauja nuotolinio mokymo programose internete (on-line) ir taip gauna išsilavinimą ar įgyja profesiją;
• firmos parduoda produktus ar paslaugas vartotojams arba kitoms firmoms;
• internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius;
• vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir...
Šį darbą sudaro 3467 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!