Didesnės pajamos galimos tik pertvarkant verslą, suteikiant pirkėjams ir klientams geresnes pasirinkimo galimybes, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę bei įsitraukiant į pasaulinę ekonomiką.
• Svarbu, kad elektroninės komercijos priemonėmis būtų lengva naudotis bet kokiam pirkėjui – jaunam ar pagyvenusiam, nemažai išmanančiam technologijas ir beveik nieko nenutuokiančiam ar tik savo gimtąja kalba kalbančiam vartotojui.
Vadovaujantis šiais principais bandysime ir apžvelgti elektroninės komercijos logistikos rėmimo teorinius ir praktinius operatyvinius valdymo klausimus.
1. Elektroninės logistikos suvokimo ypatumai
Interneto technologijos leidžia teikti klientams papildomų logistikos paslaugų, kurios didina įmonių konkurencingumą: padeda sekti krovinį, rinkti duomenis apie logistikos procesą, palyginti alternatyvinius logistikos variantus, individualiai aptarnauti. Visa tai palankiai veikia partnerių ryšius ir bendradarbiavimą.
Elektroninė logistika (e-logistika) atitinka „elektroninės komercijos logistikos“ žodžių junginį, nors gana dažnai ir įprastas verslas gali naudotis e- logistikos paslaugomis. Tačiau tikslesnis e-logistikos apibrėžimas galėtų būti gana glaudus, jei išsiaiškiname pačios logistikos esmę: logistikos operacijos, kurios yra atliekamos per internetą. Todėl dažnai elektroninė logistika įvardijama kaip internetinė.
Pats „logistikos“ terminas suvokiamas kaip fizinio dviejų ar daugiau veiklų, kurių tikslai yra žaliavų, materialiųjų išteklų ir produkcijos planavimas, gamyba, kontrolė bei efektyvaus judėjimo iš gamybos į pardavimo ar vartojimo sritis paskirstymo vadyba bei tarpusavio sąveika.
Prieš atsirandant elektroninei prekybai, klientai mažai domėjosi išlaidomis, susijusiomis su logistiniu aprūpinimu, prekių pristatymu į parduotuvę arba į sandėlį. Pirkėjo ir įmonės sąveika buvo atliekami per prekybinius operatorius – tarpininkus, kurie įsipareigodavo pristatyti prekę jos gavėjui. Elektroninė komercija glaudžiai susiejo klientą su įmone tiesiogiai, be tarpininkų. Užsakovas, supratęs kokios brangios ir sudėtingos yra logistinės procedūros, pasirenka sau tinkamą variantą, atsižvelgiant į esamas sąlygas.
Kai kurios įmonės kruopščiai svarsto, ar nevertėtų peržiūrėti savo verslo ir logistikos principus. Jos gali visai persiorientuoti į e-logistiką, jeigu verslas jau turi egzistuojančią infrastruktūrą, sandėlius ir gerą klientų aptarnavimo sistemą.
Jeigu įmonė neturi savo sistemoje kompiuterizuotos apskaitos, tai daug duomenų teks įvesti rankiniu būdu, pirmiausiai – tai atsargas, jų judėjimą ir kitas logistikos operacijas. Logistikos...
Šį darbą sudaro 2978 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!