Darbe bus siekiama giliau pažvelgti į elektroninės komercijos modelius. Taip pat bus aprašomos pagrindinės e-komercijos fromos, tokios kaip elektroninė parduotuvė ar elektroninė birža, bandoma įsigilinti į elektroninės komercijos atsiskaitymo struktūrą. Ir galiausiai bus apžvelgta saugumo galimybės e-komercijoje.
3. verslas valstybinėms institucijoms (b2g (business to public government);
4. vartotojai vartotojams (c2c (consumer to consumer);
5. vartotojai verslui (c2b);
6. vartotojas valstybinei institucijai (c2g);
7. vartotojams ir kitoms valstybinėms institucijoms (A2B/C/A ).
(V. Bogunas. Elektroniniai kontraktai internete. // 8&type _id=2)
Pačios svarbiausios elektroninės komercijos kategorijos – b2b ir b2c elektroninė komercija ir daugeliu atveju ir daugeliu požiūriu pats fundamentaliausias elektroninės komercijos skirstymas yra būtent skirstymas į b2b ir b2c. Tokio skirstymo pagrindas – visų pirma sandorių/santykių dalyviai; visų antra – sandorių tikslas; visų trečia – sandorių prigimtis ir pobūdis. (V. Bogunas. Elektroniniai kontraktai internete. // _id=2)
Darbe detaliau bus aptariami būtent šie du pagrindiniai modeliai.
2.1. Verslas – verslui (B2B)
Beveik visose industrijos šakose kompanijos naudojasi internetu finansinių operacijų vykdymui, tarpusavio ryšių su investuotojais, partneriais ir klientais užmezgimui, taip pat savo produktų paleidimui į rinką.
Verslas – verslui (B2B) iki šiol yra pati sėkmingiausia ir labiausiai progresuojanti elektroninės komercijos dalis. To įrodymas galėtų būti “Harris Interactive” apklausa, kuri teigia, jog didžiosios pasaulio kompanijos investuoja į interneto biržas (B2B) vis didesnes lėšas visų pirma siekdamos klientų lojalumo. (Oškinis J. 2001-01-30. B2B sistemos skatina kliento lojalumą. //http:// article.php3/1/261/6)
Internetu apklausus 821-os bendrovės vadovą paaiškėjo, kad didžiųjų kompanijų (kurių metinė apyvarta siekia 100 mln. USD ir daugiau), ketinančių į naujas e-biržas investuoti bent jau 0,5 mln. USD, ir toliau daugėja. Apklausos rezultatai taip pat rodo, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose šiemet keturios kompanijos iš dešimties ketina investuoti daugiau nei 3 milijonus USD.
(Oškinis J. 2001-01-30. B2B sistemos skatina kliento lojalumą. // .php3/1/26 1/6)
Tokį B2B sėkmingumą būtų galima aiškinti elektroninės komercijos B2B modelio privalumais tiekėjams, kurie būtų šie:
1. Padidinta konkurencija
2. Personalizacija
3. Resursų taupymas
4. Išlaidų mažinimas
5. Naujos verslo galimybės
(E. Simanavičiūtė Elektroninės...
Šį darbą sudaro 3298 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!