Temos aktualumas. Šiuo metu vis sparčiau vystantis Interneto technologijoms, jos pradedamos taikyti vis daugiau sričių, kurių viena yra verslas. Vis daugiau kompanijų siekia savo versle naudoti Internetą, kadangi jis suteikia daug galimybių organizacijai ir vartotojui, taigi, ši tema darosi vis aktualesnė visame pasaulyje. Nors Lietuvoje e – komercija dar neįsibėgėjo, vis dėl to ji jau po truputį vystosi. Atsiranda vis daugiau firmų, turinčius savo puslapius Internete, kuriuose jos reklamuoja savo produkciją, taip leidžia ją ten užsisakyti, o apmokėjus pristato į namus. Tačiau pasaulyje daug organizacijų nebeįsivaizduoja savo veiklos be interneto, kadangi jis suteikia galimybę mažinti kaštus reklamos bei dokumentų tvarkymo srityse, pagreitinti prekių ir paslaugų patekimą į rinką, lanksčiau reguliuoti kainas, atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, bei daug kitų dalykų, dėka kurių gamintojas laimi. Vartotojui taip pat patogu pirkti internete, kadangi jis sutaupo laiko, reikalingą prekei surasti ir išsirinkti (bet laikas per kurį prekė pristatoma į namus gali būti ilgesnis), dažnai ir pinigus, nes daugumos prekių ir paslaugų kainos internete mažesnės. Dar ne visos prekės parduodamos internete, bet jų skaičius didėja. Labiausiai internete yra perkami automobiliai, turistinės paslaugos, knygos bei netrukus turėtų išpopuliarėti įvairių bilietų (teatro, avialinijų ir pan.) prekyba.
Mokslinė problema. Kas tai yra e - komercija? Jos populiarėjimas, pliusai, minusai.
Darbo tikslas yra išnagrinėti naujos marketingo aplinkos - e – komercijos bendrus bruožus, taip pat įsigilinti į jos teikiamą naudingumą, tendencijas pasaulyje. Pravartu e – komerciją palyginti su tradicine, tai mes ir padarysime savo darbo pirmuosiuose skyriuose. Siekiama išsiaiškinti, kokį poveikį verslui padarė Interneto technologijų vystymas, kaip tai atsiliepė tradiciniam verslui bei vartotojams.
Tyrimo objektas – e-komercija – nauja rinkos aplinka.
Darbo uždaviniai - išnagrinėti kaip naujoje marketingo aplinkoje – e- komercija veikia visi rinkos dalyviai – vartotojai, gamintojai, rinkodarininkai, tarpininkai. Taip pat išanalizuoti pagrindinius e – komercijos sektorius, kurių metu akumuliuojama daugiausia pajamų. Galiausiai - aptarti e - komercijos efektyvumą, t.y. išskirti...
Šį darbą sudaro 7747 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!