4 pav. Eksporto vystymo pakopos
5 pav. Su eksporto veikla susijusių problemų sąrašas
6 pav. Prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos
7 pav. Eksporto rūšys
8 pav. Akredityvo dalyvių santykiai
9 pav. Marketingo komunikacijų procesas
10 pav. Derybų tikslų eiliškumas pagal nacionalinį charakterį
LENTELĖS
1 lentelė. Eksportuotojo strategijos
2 lentelė. Veiksniai, nulemiantys rėmimo strategiją užsienio rinkose
ĮVADAS
Prekių mainai naudingi visoms besivystančioms šalims, kitaip jie laisva valia nevyktų. Mažoms šalims užsienio prekyba yra vienintelis būdas ekonomiškai neatsilikti nuo didžiųjų, o dažniausiai – tiesiog būdas garantuoti savo egzistavimą. Įmonės suvokia, kad norint pasiekti maksimalų veiklos rezultatą bei diversifikuoti produkcijos pardavimų riziką, pardavimų tik šalies vidaus rinkoje neužtenka, todėl siekia parduoti gaminamus produktus arba paslaugas ir užsienio šalyse. Tačiau pradėti prekybą užsienyje nėra lengva, juo labiau, kad Lietuvos gamintojai palyginti su pasauliniais gamintojais, įsitvirtinusiais užsienio rinkose, nėra stiprūs. Todėl įėjimas ir įsitvirtinimas užsienio rinkoje yra gana lėtas procesas, kurio vykdymui reikalinga nemažai finansinių ir kitų resursų. Norint, kad bandymai įsiskverbti į tikslines užsienio rinkas būtų sėkmingi, būtina nuosekliai, kruopščiai bei atsakingai apibrėžti atskirų bendrovių tikslus ir jų galimybes atitinkantį strateginių veiksmų planą.
Šio darbo tikslas yra atskleisti eksporto padėtį Lietuvoje ir su juo susijusias problemas.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti teorinius motyvus ir veiksnius, skatinančius užsienio prekybą.
2. Atskleisti eksporto strategijos sampratą bei svarbą.
3. Išnagrinėti pagrindinių eksporto strategijos dalių esmę.
4. Aptarti eksporto problemas Lietuvoje.
5. Atskleisti rėmimo strategijos svarbą užsienio prekyboje.
1. EKSPORTO STRATEGIJOS SAMPRATA
Paklausa užsienio valstybėse gali būti patenkinama įvairiais būdais. Įėjimo į rinką būdas yra daugelio skirtingų faktorių funkcija. Tai nulemia kompanijos nuosavybės, rinkos vietos ir sandorių integravimo kompanijoje internacionalizavimo privalumai. Nuosavybės privalumai yra susiję su specifinėmis lėšomis ir yra kompanijos dydžio, tarptautinės patirties bei gebėjimo kurti diferencijuotus produktus funkcija. Rinkos vietos privalumai yra rinkos potencialo (rinkos dydis ir augimo potencialas) ir investicijų rizikos derinys. Internacionalizavimo privalumai remiasi specifinių kompanijos aktyvų arba sugebėjimų nauda bei jų integravimo į savo veiklą, o ne jų licencijavimu arba pardavimu (Daniels J.D., Radebaugh...
Šį darbą sudaro 8554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!