Kursiniai darbai

Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje

9.2   (2 atsiliepimai)
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 1 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 2 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 3 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 4 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 5 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 6 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 7 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 8 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 9 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 10 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 11 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 12 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 13 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 14 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 15 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 16 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 17 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 18 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 19 puslapis
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu į rinką ateina vis daugiau gamintojų, todėl vartotojams vis didėja pasiūla. Jie gali rinktis iš daugybės prekių ir paslaugų ,todėl kaskart darosi vis išrankesni, kaskart vis labiau trokšta tobulų variantų kuo mažesnėmis kainomis. Todėl gamintojams tenka gerokai pasukti galvą, kol gali priimti sprendimus, kad jie nenuviltų vartotojų ir jie neatsisakytų jų firmos teikiamų paslaugų.
Ši tema yra labai aktuali pastarosiomis dienomis, kai gamintojai vardan klientų gali perkąsti vienas kitam gerklę. Jie stengiasi vartotojus atakuoti fantastiškomis reklamomis, nepakartojamu savo įmonės įvaizdžiu, kompetetingais darbuotojais, nepriekaištingu aptarnavimu, mažomis kainomis ir kitais būdais. Dažnai tai būna tik graži kaukė, norint tikrai turėti nuolatinius klientus, reikia ne tik save girti, bet ir stengtis, kad tikrai toji įmonė būtų verta dėmesio ir pasitikėjimo.
Šiame darbe analizavau įvairius būdus ir strategijas, kaip pagerinti įmonės įvaizdį, kaip įgauti klientų pasitikėjimą, kaip įtikinti juos vėl apsilankyti. Tai yra menas, kurio galima mokytis visą gyvenimą ir už tenka tik vienos mažos klaidelės, kada ilgai puoselėtas darbas gali netekti prasmės.
Darbo tikslas yra išanalizuoti efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimą įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti paslaugų marketingo perspektyvas;
2. Apibūdinti paslaugų kategorijas, klases ir rūšis;
3. Išanalizuoti paslaugų kokybę įvairiais aspektais;
4. Įvertinti prekybos paslaugų reikšmę vartotojui;
Darbo metodas: mokslinės teorinės literatūros sisteminė analizė.
1. PASLAUGŲ SAMPRATA
Šie aspektai yra nagrinėtini atsižvelgiant į įmonės veiklos pobūdį, finansines galimybes ir kitus faktorius. Įmonė turi pasirūpinti, kad jos darbuotojai būtų tinkamai apmokyti teikti paslaugas, pakankamai mandagūs ir paslaugūs, taip pat, kad teikiamos paslaugos būtų kuo geresnės kokybės. Turi būti skiriama pakankamai dėmesio rinkotyrai ir rinkodarai.
Dėl kitų atributų, atsižvelgdama į įmonės veiklos ypatybes, turi apsispręsti pati vadovybė.
(R. Mažeikaitė, Paslaugų marketingo pagrindai. - Vilnius, 2002)
1.1. Paslaugų kategorijos
Literatūroje minimas dar vienas paslaugų suskirstymo į kategorijas būdas:
1. Paslaugos, kurios teikiamos, naudojant įrengimus ar žmonių darbą. Pavyzdžiui naudojant įrengimus atliekamas spaudinių kopijavimas, skalbimas.
Paslaugos, kurioms teikti naudojamas žmonių darbas, gali būti skirstomos pagal žmonių kvalifikaciją:
- naudojamas nekvalifikuotas darbas (...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6028 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA 3
  • 1. PASLAUGŲ SAMPRATA 4
  • 1.1. Paslaugų kategorijos 4
  • 1.2. Paslaugų klasės 4
  • 1.3. Paslaugų rūšys 5
  • 2. PRODUKTAI IR PASLAUGOS 6
  • 2.1. Paslaugų diferencijavimas 6
  • 2.2. Personalo diferencijavimas 7
  • 3. PASLAUGŲ ESMĖ 7
  • 3.1. Paslaugų įmonių marketingo strategijos 7
  • 3.2 Prekybos įmonės paslaugų grupės 8
  • 3.3. Paslaugos kokybės esmė ir jos matavimas 9
  • 3.4. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas 9
  • 4. PARDAVIMŲ ORGANIZAVIMO PRINCIPAI 10
  • 5. ORIENTACIJA Į VARTOTOJĄ 12
  • 5.1. Rinkodaros koncepcija 12
  • 5.2. Potencialaus kliento minčių analizė 13
  • 5.3. Ryšys su pirkėju 13
  • 6. PIRKĖJŲ APTARNAVIMAS 14
  • 6.1. Pateikimas 15
  • 6.1.1. Pateikimo kanalų dalyviai 15
  • 6.2. Naudos vartotojams nustatymas 16
  • 6.3. Klientų lūkesčių valdymas ir pranokimas 16
  • 6.4. Vartotojų pasitenkinimas 18
  • 6.5. Veidu į klientą? 18
  • 6.6. Pagrindinės efektyvaus pirkėjų aptarnavimo rekomendacijos 20
  • IŠVADOS 22
  • LITERATŪRA 23
  • Paslaugų klasifikavimo sistema 1
  • Ch. Grönroos paslaugų kokybės modelis 2
  • Kliento funkcinės ir techninės kokybės suvokimas 3
  • Produkto pateikimo vartotojui kanalai 4
  • Turizmo paslaugų paketų nauda 5
  • Stiprus klientų ryšys su paslaugų įmone, valdančia ir pranokstančia klientų lūkesčius 6

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6028 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos kursinis darbas
  • 30 psl., (6028 ž.)
  • Word failas 233 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt