Pastaruoju metu į rinką ateina vis daugiau gamintojų, todėl vartotojams vis didėja pasiūla. Jie gali rinktis iš daugybės prekių ir paslaugų ,todėl kaskart darosi vis išrankesni, kaskart vis labiau trokšta tobulų variantų kuo mažesnėmis kainomis. Todėl gamintojams tenka gerokai pasukti galvą, kol gali priimti sprendimus, kad jie nenuviltų vartotojų ir jie neatsisakytų jų firmos teikiamų paslaugų.
Ši tema yra labai aktuali pastarosiomis dienomis, kai gamintojai vardan klientų gali perkąsti vienas kitam gerklę. Jie stengiasi vartotojus atakuoti fantastiškomis reklamomis, nepakartojamu savo įmonės įvaizdžiu, kompetetingais darbuotojais, nepriekaištingu aptarnavimu, mažomis kainomis ir kitais būdais. Dažnai tai būna tik graži kaukė, norint tikrai turėti nuolatinius klientus, reikia ne tik save girti, bet ir stengtis, kad tikrai toji įmonė būtų verta dėmesio ir pasitikėjimo.
Šiame darbe analizavau įvairius būdus ir strategijas, kaip pagerinti įmonės įvaizdį, kaip įgauti klientų pasitikėjimą, kaip įtikinti juos vėl apsilankyti. Tai yra menas, kurio galima mokytis visą gyvenimą ir už tenka tik vienos mažos klaidelės, kada ilgai puoselėtas darbas gali netekti prasmės.
Darbo tikslas yra išanalizuoti efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimą įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti paslaugų marketingo perspektyvas;
2. Apibūdinti paslaugų kategorijas, klases ir rūšis;
3. Išanalizuoti paslaugų kokybę įvairiais aspektais;
4. Įvertinti prekybos paslaugų reikšmę vartotojui;
Darbo metodas: mokslinės teorinės literatūros sisteminė analizė.
1. PASLAUGŲ SAMPRATA
Šie aspektai yra nagrinėtini atsižvelgiant į įmonės veiklos pobūdį, finansines galimybes ir kitus faktorius. Įmonė turi pasirūpinti, kad jos darbuotojai būtų tinkamai apmokyti teikti paslaugas, pakankamai mandagūs ir paslaugūs, taip pat, kad teikiamos paslaugos būtų kuo geresnės kokybės. Turi būti skiriama pakankamai dėmesio rinkotyrai ir rinkodarai.
Dėl kitų atributų, atsižvelgdama į įmonės veiklos ypatybes, turi apsispręsti pati vadovybė.
(R. Mažeikaitė, Paslaugų marketingo pagrindai. - Vilnius, 2002)
1.1. Paslaugų kategorijos
Literatūroje minimas dar vienas paslaugų suskirstymo į kategorijas būdas:
1. Paslaugos, kurios teikiamos, naudojant įrengimus ar žmonių darbą. Pavyzdžiui naudojant įrengimus atliekamas spaudinių kopijavimas, skalbimas.
Paslaugos, kurioms teikti naudojamas žmonių darbas, gali būti skirstomos pagal žmonių kvalifikaciją:
- naudojamas nekvalifikuotas darbas (...
Šį darbą sudaro 6028 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!