Referatai

Efektyvaus bendravimo principai

9.0   (2 atsiliepimai)
Efektyvaus bendravimo principai 1 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 2 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 3 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 4 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 5 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 6 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 7 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 8 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 9 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 10 puslapis
Efektyvaus bendravimo principai 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Poreikis bendrauti yra vienas iš svarbiausių žmogaus egzistencijų poreikių. A. Maslow nuomone, poreikių hierarchijoje jis yra trečioje vietoje, po fiziologinių ir saugos poreikių.
Mokslininkai tyrinėjantys partnerystę, teigia, kad tarp daugybės motyvuojančių ir skatinančių veiksnių norui pradėti verslą, įtakos taip pat turi ir poreikis bendrauti. Tačiau sėkmingam verslui noro bendrauti nepakanka. Reikia mokėti bendrauti. Esant spartiems žmonijos vystymosi tempams, mokytis bendrauti būtina nuolat. Reikia prisitaikyti prie kintančių technologinių bendravimo priemonių, mokytis rašyti dokumentus, kalbėti ir, svarbiausia, klausyti. Taigi, kaip matome efektyvaus bendravimo tema yra lavai aktuali.
3. aprašyti sėkmingo bendravimo taisykles bei principus.
Siekiant suprasti kas yra bendravimas darbas buvo pradėtas bendravimo proceso sudedamųjų dalių aiškinimui. Tokia darbo pradžia leido geriau suprasti darbe analizuojamąją temą bei pereiti prie išsamesnės efektyvaus bendravimo reikšmės analizės. Nustačius jo reikšmę bei apibūdinus kliūtis trukdančias sėkmingam bendravimui buvo galima suformuluoti bendrus efektyvaus bendravimo principus.
Bendravimas atsirado kartu su žmonija, tačiau šio meno dar nesame gerai įvaldę. Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami saugumo, saviraiškos, dominavimo ir kiti poreikiai. 1 pav. pavaizduotas komunikacijos proceso modelis. panagrinėkime jį.
1 pav. Bendravimo proceso modelis 1
Bendravimas įvyksta bendraujant siuntėjui ir gavėjui. Bendravimas gali vykti viena kryptimi ir ten baigtis. Arba pranešimu iš gavėjo galima išgauti atsakymą - formaliai vadinamą grįžtamuoju ryšiu.
Pranešimas – yra užkoduota informacija, kuri siuntėjas perduoda gavėjui.
Siuntėjas, arba pranešimo šaltinis, pradeda komunikacijos procesą. Organizacijoje siuntėjas yra asmuo, kuris turi informacijos, poreikių ar norų, ir siekia juos perduoti vienam ar daugiau žmonių.
Gavėjas yra asmuo, kuris suvokia siuntėjo pranešimą. Gali būti daug gavėjų, pvz., kai atmintinė adresuojama visiems organizacijos nariams; gali būti ir vienintelis gavėjas, kai, pvz., kas nors aptarinėjama su kolega asmeniškai. Pranešimas turi būti parengtas atsižvelgiant į gavėjo išsilavinimą. Pavyzdžiui, mikroschemas gaminančios kompanijos inžinierius galėtų vengti techninės terminologijos kalbėdamas su kompanijos reklamos agentais; dėl tų pačių priežasčių reklamos darbuotojui gali pasirodyti, kad su inžinieriais...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2204 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. BENDRAVIMO PROCESAS 4
  • 2. EFEKTYVAUS BENDRAVIMO REIKŠMĖ IR KLIŪTIS 6
  • 3. EFEKTYVAUS VADOVO BENDRAVIMO KLIŪTIS IR JŲ SPRENDIMO BŪDAI 7
  • 4. EFEKTYVAUS BENDRAVIMO TAISYKLĖS 8
  • IŠVADOS 10
  • LITERATŪRA 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2204 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos referatas
  • 11 psl., (2204 ž.)
  • Word failas 83 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Bendravimas. Bendravimo komponentai ir įgūdžių formavimasis

Bendravimas. Bendravimo komponentai ir įgūdžių formavimasis Socialinė psichologija Peržiūrėti darbą

Kas yra bendravimas bei bendravimo menas ir mokslas

Kas yra bendravimas bei bendravimo menas ir mokslas Socialinė psichologija Peržiūrėti darbą

R. Želvys "Bendravimo psichologija"

R. Želvys "Bendravimo psichologija" Socialinė psichologija Peržiūrėti darbą

Bendravimas - žmogaus vertybė. Verbalinio ir neverbalinio bendravimo komponentai

Bendravimas - žmogaus vertybė. Verbalinio ir neverbalinio bendravimo komponentai Socialinė psichologija Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt