Poreikis bendrauti yra vienas iš svarbiausių žmogaus egzistencijų poreikių. A. Maslow nuomone, poreikių hierarchijoje jis yra trečioje vietoje, po fiziologinių ir saugos poreikių.
Mokslininkai tyrinėjantys partnerystę, teigia, kad tarp daugybės motyvuojančių ir skatinančių veiksnių norui pradėti verslą, įtakos taip pat turi ir poreikis bendrauti. Tačiau sėkmingam verslui noro bendrauti nepakanka. Reikia mokėti bendrauti. Esant spartiems žmonijos vystymosi tempams, mokytis bendrauti būtina nuolat. Reikia prisitaikyti prie kintančių technologinių bendravimo priemonių, mokytis rašyti dokumentus, kalbėti ir, svarbiausia, klausyti. Taigi, kaip matome efektyvaus bendravimo tema yra lavai aktuali.
3. aprašyti sėkmingo bendravimo taisykles bei principus.
Siekiant suprasti kas yra bendravimas darbas buvo pradėtas bendravimo proceso sudedamųjų dalių aiškinimui. Tokia darbo pradžia leido geriau suprasti darbe analizuojamąją temą bei pereiti prie išsamesnės efektyvaus bendravimo reikšmės analizės. Nustačius jo reikšmę bei apibūdinus kliūtis trukdančias sėkmingam bendravimui buvo galima suformuluoti bendrus efektyvaus bendravimo principus.
Bendravimas atsirado kartu su žmonija, tačiau šio meno dar nesame gerai įvaldę. Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami saugumo, saviraiškos, dominavimo ir kiti poreikiai. 1 pav. pavaizduotas komunikacijos proceso modelis. panagrinėkime jį.
1 pav. Bendravimo proceso modelis 1
Bendravimas įvyksta bendraujant siuntėjui ir gavėjui. Bendravimas gali vykti viena kryptimi ir ten baigtis. Arba pranešimu iš gavėjo galima išgauti atsakymą - formaliai vadinamą grįžtamuoju ryšiu.
Pranešimas – yra užkoduota informacija, kuri siuntėjas perduoda gavėjui.
Siuntėjas, arba pranešimo šaltinis, pradeda komunikacijos procesą. Organizacijoje siuntėjas yra asmuo, kuris turi informacijos, poreikių ar norų, ir siekia juos perduoti vienam ar daugiau žmonių.
Gavėjas yra asmuo, kuris suvokia siuntėjo pranešimą. Gali būti daug gavėjų, pvz., kai atmintinė adresuojama visiems organizacijos nariams; gali būti ir vienintelis gavėjas, kai, pvz., kas nors aptarinėjama su kolega asmeniškai. Pranešimas turi būti parengtas atsižvelgiant į gavėjo išsilavinimą. Pavyzdžiui, mikroschemas gaminančios kompanijos inžinierius galėtų vengti techninės terminologijos kalbėdamas su kompanijos reklamos agentais; dėl tų pačių priežasčių reklamos darbuotojui gali pasirodyti, kad su inžinieriais...
Šį darbą sudaro 2204 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!