2. Nepopuliarios e-komercijos sritys Lietuvoje............................................................12
a. E-tarpininkavimas..................................................................................................12
b. E-vyriausybė – e-valdžia – e-demokratija.............................................................12
IV. Elektroniniai ryšių reguliavimas Lietuvoje............................................13
V. Išvados.....................................................................................................14
VI. Išnašos....................................................................................................14
VII. Naudota literatūra.................................................................................14
Įvadas
Internetas – visuotinis informacijos tinklas - padarė perversmą pasaulio ekonomikoje. Tuo netrukę pasinaudoti verslininkai sukūrė naują verslo realizavimo formą – elektroninę komerciją . Sandoriai, sudaryti elektroniniu būdu, pakeitė įprastinį pirkimą, pardavimą, įvairius susitarimus ir pan. į virtualioje erdvėje vykstančius mainus. Visos veiklos operacijos persikėlė į internetą, o parduotuvės, bankai ar aukcionai įgavo prefiksą e-. Mobilumas - privalumas pirkėjui, minimalios sąnaudos – privalumas pardavėjui. Perkame neišėję iš namų, o pardavėjas parduoda prekę be reklamos, neprezentuodamas.
1980 metų Jungtinių Tautų Vienos Konvencijos nuostatus dėl tarptautinių prekių pirkimo - pardavimo sutarčių bei suformuota moderniųjų komunikacijų technologijų teisinę sistemą galima laikyti žingsniu kitoniškos komercijos link. Pagal tai, kiek šalių prisijungė prie Konvencijos ratifikavimo nuo jos įsigaliojimo, kaip tiksliai unifikuota komercinė teisė, galima teigti, jog ši Konvencija yra viena geriausių sutarčių, lėmusi pažangą pasaulio ekonomikoje.
Priėmus elektroninio parašo, Vartotojų teisių apsaugos, sudarant sutartis per atstumą ir kitas teisės normas palanki teisinė aplinka elektroninei komercijai buvo pradėta kurti ir Europoje.
Elektroninė komercija kaip reiškinys atsirado aštuntame dešimtmetyje. Bet jei tada elektroninė komercija reiškė duomenų apsikeitimą, tai šiais laikais elektroninė komercija apima visus veiklos metodus, kuriuose vartojamos elektroninės technologijos – nuo komercinių operacijų internete iki įvairiausių duomenų perdavimo atviruose tinkluose.
Duomenų apsauga Lietuvoje
Vakar e-komerciją stabdę veiksniai, tokie kaip žemas pragyvenimo lygis, maža kompiuterizacija, technologinių žinių stoka, šiandien, bent jau Lietuvoje, nėra žemi. Tačiau kas kita – psichologinis nusiteikimas bei informacijos stoka. Nepasitikėjimas ir baimė prekyba internetu Lietuvoje stipriai stabdo elektroninės prekybos plėtrą. Baimė dėl asmens duomenų panaudojimo kitais tikslais nei kad jie buvo renkami, teisės aktų neišmanymas stabdo vartotojus rinktis naujos veiklos metodus. Kaip valstybės garantas Lietuvoje dėl žmogaus teisių į privatumą tvarkant asmens duomenis priklauso Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. Tai priežiūros institucija, padedanti asmeniui apsaugoti savo teises. Tačiau asmens duomenų tvarkymas priklauso...
Šį darbą sudaro 2387 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!