• Noriai, saugiai naudojantis laboratorine įranga ar buitiniais prietaisais tyrinėti artimiausią gamtinę aplinką.
• Saugoti ir tausoti gyvybę, suvokiant jos vientisumą ir trapumą.
• Suvokti subalansuotos mitybos reikšmę.
• Rūpintis savo lytine sveikata.
• taikys įgytas žinias sprendžiant įvairias kasdieninio gyvenimo problemas.
Vertinimas
Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius.
Kiekvieno etapo pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant užduotis skirtas diagnostiniam vertinimui, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Jei etapo pabaigoje nerašomas kontrolinis darbas ir tam atskira pamoka neskiriama, tą valandą mokytojas gali išnaudoti kartojimui/prie kito etapo/ir pan.
Etapo pavadinimas
Gebėjimai
Valandos (nuo - iki)
Integracija
Vertinimas
Pastabos
1. Žvilgsnis į organizmą
1.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti stebėjimus ir bandymus. Saugiai ir kūrybingai naudotis mokyklinėmis gamtos tyrimo priemonėmis, buityje naudojamais prietaisais ir medžiagomis.
1.3. Formuluoti išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus, nurodyti galimas jų skirtumų priežastis.
2.1. Apibūdinti pagrindinius augalo ir gyvūno ląstelių sandaros panašumus ir skirtumus, susiejant su ląstelių veikla. Paaiškinti ląstelių, audinių ir organų sandaros bei funkcijų ryšius.
3.3. Susieti evoliucijos procesą su organizmų prisitaikymu prie aplinkos sąlygų. (ugdomas gebėjimas per veiklą: mokiniai galėtų tyrinėti fosilijas (apžiūrinėti jas muziejuose, naudotis mokykloje sukauptomis kolekcijomis arba pamėginti pasigaminti jų modelius).
3.4. Naudojantis atpažinimo raktais nustatyti gyvūno ar augalo rūšį, pačiam sudaryti tokį raktą. Pateikti argumentų, kodėl svarbu išsaugoti įvairias organizmų rūšis.
10-12
Istorija, geografija (uoliena, fosilija, organizmų karalystės ir požymiai), fizika (ultravioletiniai spinduliai), chemija (garavimas, kondensacija, organinės, neorganinės medžiagos, difuzija ir osmosas, medžiagų koncentracija, tirpalas).
Praktikos darbai:
1. Fosilijų analizė;
2. Gyvybės „žingsnių“ medis,
3. Gyviems organizmams būtinos sąlygos;
4. Plazminės membranos modelis;
5. Chloroplastų judėjimas citoplazmoje;
6. Svogūno luobelės tyrimas;
7. Ląstelės modelio kūrimas;
8. Fotosintezės modeliavimas;
9. Degimo ir kvėpavimo lyginimas;
10. Rašalo difuzija vandenyje;
11. Osmoso praktikos darbas su bulve;
12. Audinių preparatų tyrimas;
13. Karalystės vizitinė kortelė;
14. Mokyklos apylinkių organizmų klasifikavimas.
15. Rakto gyviems organizmams pažinti kūrimas;
16. Augalų ir gyvūnų rūšių nustatymas;
1 ir 2 - as praktikos darbai skirti pirmai įvadinei...
Šį darbą sudaro 984 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!