Bepiločių orlaivių panaudojimas geodezijoje.
duomenys nėra tinkami visiems geodezijos darbams atlikti, nes nepasižymi reikiamu išgauti tikslumu.
Perspektyviausias ir naudingiausias šių duomenų panaudojimas, tai topografinio pagrindo atvaizdavimas, kelio kadastro bylų sudarinėjimui. Tokie duomenys užima itin daug atminties, reikalauja ganėtinai ilgo paruošimo naudojimui, tad kol nėra reikalavimų, tam tikrus darbus sudarinėti ir pateikti 3D modelio principu, tol ši matavimo priemonė, nėra pranašesnė už tacheometrą ar GPNS imtuvą vykdant sklypo ribos nustatymo, nedidelių teritorijų topografinio atvaizdavimo, tikslios pozicijos objekte nustatymo, nužymėjimo darbus.
duomenys paruošiami galimam vėlesniam naudojimui su įprastine darbui skirta programa GeoMap. Tai dar šiek tiek apsunkina ir tai, kad jei matininkas nėra anksčiau atlikęs tokių duomenų apdorojimo, jam reikia susipažinti su naujomis programomis ir jų specifikacija, išsinagrinėti, kokio tipo duomenis reikia pasiruošti ir kita.
Šių duomenų apdorojimas užtrunka ilgiau, nei kitais matavimo prietaisais. Tankiai užstatytoje teritorijoje šie duomenys nėra labai vertingi, nes nėra išgaunamas pakankamas tikslumas fiksuojant pastatų buvimo vietą ir jų tikrąją konfigūraciją, pastatams atvaizduoti vis dėl to labiau vertingi GPNS ar tacheometru gauti duomenys.
Bepiločiu orlaiviu gauti paviršiaus duomenys apie situaciją vietovėje yra detalesni, nei
gauti įprastais matavimo prietaisais, jų tikslumas yra pakankamai aukštas ir tinkamas
topografinio paviršiaus atvaizdavimui.
2. Dronai
Dar visai neseniai aerokartografavimo ir geodeziniams darbams atlikti buvo naudojami tik įprasti lėktuvai aprūpinti specialia įranga, kurią skrydžio metu valdė įgula. Pakelti lėktuvą į orą nėra pigus ar greitas procesas, bet gaunamas duomenų kiekis ir detalumas valstybės ar miesto mastu atsipirkdavo, įvertinus tai, kad medžiaga naudodavosi visi.
Visgi, tobulėjant skraidymo technikai ir atsirandant vis pažangesnėms technologijoms, aerofotgrafijos srityje iškilo naujas instrumentas – dronas. Šis nedidelis, bepilotis orlaivis suteikė galimybę specialistams greičiau ir kokybiškiau atlikti žemės kadastrinius matavimus, topografinių nuotraukų sudarymą, sankasų ir iškasų tūrio skaičiavimus bei kitus geodezinius matavimus. Verta paminėti ir tai, kad šiuos darbus nuo šiol galėjo atlikti vienas žmogus.
Dronų panaudojimas šiuolaikinėje aerokartografijoje sparčiai auga, todėl verta paminėti pranašumus, kuriais šie bepiločiai orlaiviai lenkia kitus matavimo...
Šį darbą sudaro 818 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!