Centrinio įpurškimo sistemos skirtos mažos ir vidutinės klasės automobilių 1,0-1,81 darbo tūrio variklių maitinimo sistemoms. Jų privalumas -paprastesnė sandara ir dėl to mažesnė kaina.
kolektoriaus sienelių.
Pirmąją centrinio įpurškimo sistemą, skirtą nedidelių automobilių klasei, serijiniu būdu pradėjo gaminti „Opel" firma. Ji buvo skirta kai kuriems „Corsa" ir „Kadett" modelių varikliams ir buvo pavadinta „Multec" (angį. multiple tech-nology- sudėtinė technologija). Jos pagrindą sudarė „General Motors" JAV jau keli metai naudota ir keliuose milijonuose didesnio litražo varikliuose išbandyta TB1 sistema. Vėliau „multec" sistema buvo pritaikytai, 0,1,2,1,4, l,6 ir l,81 darbo tūrio „Corsa", „Kadett", „Astra", „Vectra" ir „Omega" modelių varikliams.
firmos „Mono-jetronic" sistema. Jos pagrindą sudaro įpurškimo agregatas 7 su „Mono-jetronic" elektromagnetiniu purkštuvu 5, purškiančiu benziną į įsiurbimo kolektorių virš droselinės sklendės (1 pav.). Degalus pro filtrą 3 tiekia į benzino baką l Įstatytas siurblys 2. Pastovų slėgį (l baro) sistemoje palaiko slėgio reguliatorius 4. Kad purkštuve nesusidarytų benzino garų kamščiai (dėl mažo degalų slėgio), jį visą laiką skalauja šalti degalai. Įpurškimo trukmę (įpurškiamų degalų kiekį) apskaičiuoja elektroninis valdymo blokas 8. Jo pagrindą sudaro mikroprocesorius, programų ir duomenų kaupiklis bei skaitmeninis analogo keitiklis. Variklio įsiurbto oro masė „Mono-jetronic" sistemoje nustatoma netiesiogiai pagal droselinės sklendės atidarymo kampą 8 ir sūkių dažnį n. Konkretaus variklio cilindrų pripildymas oru priklausomai nuo 5 ir n nustatomas stendiniais variklio bandymais. Gauta charakteristika įrašoma į valdymo bloko atmintinę. Droselinės sklendės posūkio kampą ir jo kitimo greitį registruoja su jos ašimi sujungtas potenciometras 10. Sūkių dažnio signalas gaunamas iš uždegimo sistemos srovės skirstytuvo 14. Įsiurbiamo oro ir variklio temperatūros matuojamos jutikliais 6 ir 13. Degalų įpurškimo dažnis lygus uždegimo impulsų dažniui.
2. klausimas
1. pav. „Mono-jetronic" benzino įpurškimo sistema:
l - degalų bakas; 2 ~ siurblys; 3 -filtras; 4 - slėgio reguliatorius; 5 - purkštuvas; 6 - oro temperatūros jutiklis; 7-įpurškimo agregatas; 8 - valdymo blokas; 9 - droselinės sklendės pavaros mechanizmas; 10- droselinės sklendės potenciometras;...
Šį darbą sudaro 715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!