Paskaičiuoti mechanizmo taškų A, B, D, E greičius bei 2, 3, 4 kūnų kampinius greičius ir kampinius pagreičius (pagal savo varianto duomenis sudaryti skaičiuojamąją schemą, atlikti greičių ir pagreičių skaičiavimus, gautus greičius ir pagreičius pavaizduoti skaičiuojamosiose schemose (atskiros schemos greičiams ir pagreičiams), greičių schemoje pažymėti visų kūnų momentinius greičių centrus).
Konstrukcijos matmenys duoti [m], kampai – [laipsniais], kampinis greitis – [rad/s], kampinis pagreitis – [rad/s2]. Bendrojoje schemoje parodytos teigiamų kampų atidėjimo kryptys, kampinio greičio ir pagreičio kryptys kai moduliai teigiami.
, (1)
(žr. 3.1. pav.).
3.2.2. TAŠKO D GREIČIO IR ANTROJO KAMPINIO GREIČIO NUSTATYMAS
(2)
Projektuojame (2) vektorinę lygtį (3.2 pav.) į koordinačių ašis x ir y:
(5)
(5) įstatome į (3), (4) ir sutvarkome lygtis:
3.2.3. TAŠKO B GREIČIO NUSTATYMAS
(8)
Projektuojame (8) vektorinę lygtį (3.3 pav.) į koordinačių ašis x ir y:
(11)
(11) įstatome į (9), (10) ir sutvarkome lygtis:
3.2.4. TAŠKO E GREIČIO IR TREČIOJO BEI KETVIRTOJO KŪNŲ KAMPINIŲ GREIČIŲ NUSTATYMAS
Projektuojame (14) vektorinę lygtį (3.4 pav.) į koordinačių ašis x ir y:
(17)
(17) įstatome į (15), (16) ir sutvarkome lygtis:
(20)
3.2.5. LYGČIŲ SISTEMOS SUDARYMAS IR SPRENDIMAS
Sudarome bendrą (1), (6), (7), (12), (13), (18), (19), (20) lygčių sistemą .
(21)
Išsprendžiame (21) lygčių sistemą.
Tai galima padaryti matematinio paketo Maple pagalba:
> restart:
> EO[2]:=0.45: OA:=0.15: AD:=0.90: EB:=0.80: W[1]:=2.00: epsilon[1]:=-4.0:
BA:=0.45: BD:=0.45:
> LG1:=V[A]=W[1]*OA;
LG2:=V[D]*cos(5*Pi/12)=V[A]-W[2]*AD*cos(Pi/6);
LG3:=V[D]*cos(Pi/12)=W[2]*AD*cos(Pi/3);
LG4:=V[Bx]-V[A]+W[2]*BA*cos(Pi/6)=0;
LG5:=V[By]-W[2]*BA*sin(Pi/6)=0;
LG6:=W[3]*EB*cos(Pi/6)=V[Bx];
LG7:=V[E]=W[3]*EB*cos(Pi/3)-V[By];
LG8:=V[E]-W[4]*EO[2]=0;
>evalf(solve({LG1,LG2,LG3,LG4,LG5,LG6,LG8,LG7},{W[2],V[D],V[A],V[Bx],V[By],W[3],V[E],W[4]}),8);
Apskaičiuoju ir :
3.3. PAGREIČIŲ SKAIČIAVIMAI
Sudarau pagreičių skaičiuojamąją schemą (3.5. pav.).
3.3.1. TAŠKO A PAGREIČIO NUSTATYMAS.
(23), (24) įstatome į (22) lygtį ir ją sutvarkome:
3.3.2. TAŠKO D PAGREIČIO IR ANTROJO KŪNO KAMPINIO PAGREIČIO NUSTATYMAS
(26)
Projektuojame(23) vektorinę lygtį į koordinačių ašis x ir y:
(29), (30) įstatome į (27), (28) lygtis ir jas sutvarkome:
3.3.3. TAŠKO B PAGREIČIO NUSTATYMAS
, (33)
Projektuojame (33) vektorinę lygtį (3.7. pav.) į koordinačių ašis x ir y:
(33), (34) įstatome...
Šį darbą sudaro 729 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!