Referatai

Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje

9.6   (3 atsiliepimai)
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 1 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 2 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 3 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 4 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 5 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 6 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 7 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 8 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 9 puslapis
Bendravimo įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bendravimas- tai kiekvienam iš mūsų įprasta kasdieninė veikla. Norime to ar nenorime, mes kasdien nuo ryto iki vakaro su kuo nors bendraujame. Be bendravimo neįsivaizduojama jokia veikla, kurioje dalyvauja žmonės. Egzistuoja įvairios profesijos, kur tenka bendrauti daugiau ar mažiau, tačiau yra ir tokių, kur bendravimo įgūdžiai yra vieni iš svarbiausių darbuotojų asmeninių savybių. Viena iš tokių profesijų – vadybininko.
Kiekvieną dieną vadybininkas savo veikloje susiduria su daugybe žmonių – tai bendradarbiai, tiekėjai ar klientai. Jo tikslas yra atstovauti savo kompaniją, siekti įmonės gerovės. Tam, kad visa tai pasiektų, vadybininkas privalo efektyviai organizuoti komunikaciją su klientais ar tiekėjais. Neužtenka vien tik sklandžiai kalbėti, taip pat reikia mokėti valdyti savo kūno kalbą, įsigilinti į klientų norus bei poreikius, mokėti išklausyti jų pageidavimų. Ir tik tuomet, kai darbas baigiamas sėkmingomis derybomis ar pasirašyta sutartimi, galime teigti, jog vadybininkas, teisingai panaudojo savo bendravimo įgūdžius siekdamas įmonės sėkmės.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti bendravimo (komunikacijos) svarbą vadybininko profesinėje veikloje.
4. Išanalizuoti klausymosi svarbą bendravime.
Vadyba – tai specifinė darbinės veiklos rūšis, susiformavusi darbo pasidalijimo procese, pradėjus žmonėms burtis į bendro tikslo siekiančias grupes ( Kasiulis, 2003m., psl. 7). Kaip teigia K. Keenan ( 1997m., psl. 5), sėkminga vadyba – tai gerai atlikta užduotis ir geri rezultatai. Vadybos dėka sėkmė yra suplanuota, o ne atsitiktinė. Be jos rezultatai dažniausiai tik patenkinami, neretai visas darbas būna bergždžias arba tik pusiau atliktas. Vadyba apima daugybę visiškai skirtingų veiklos barų, kaip antai : planavimas, lėšų paskirstymas, problemų sprendimas, nutarimų priėmimas, vadovavimas ir kontrolė. Ir visi jie primena kopimą į statų kalną. Tam, kad tas kalnas virstų maža kalvele, kurią visiškai nesunku įveikti, reikalingas vadybininkas, turintis ar gebantis išsiugdyti savybes, kurios būtinos sėkmingai vadybai.
2. BENDRAVIMAS
Kaip teigia J. Kasiulis ( 2003 m., psl. 173), bendravimas – tai žmonių psichologinės tarpusavio sąveikos forma. Bendraudami žmonės buriasi į bendros veiklos mažąsias grupes ir, bendrai veikdami, turi galimybę...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1895 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. VADYBOS SAMPRATA 4
  • 2. BENDRAVIMAS 4
  • 2.1. Neverbalinis bendravimas 5
  • 2.2. Manipuliacija 5
  • 3. KALBA 6
  • 3.1. Vieša kalba 7
  • 4. KLAUSYMAS 7
  • IŠVADOS 9
  • NAUDOTA LITERATŪRA 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1895 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 10 psl., (1895 ž.)
  • Word failas 86 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt