Bendravimas- tai kiekvienam iš mūsų įprasta kasdieninė veikla. Norime to ar nenorime, mes kasdien nuo ryto iki vakaro su kuo nors bendraujame. Be bendravimo neįsivaizduojama jokia veikla, kurioje dalyvauja žmonės. Egzistuoja įvairios profesijos, kur tenka bendrauti daugiau ar mažiau, tačiau yra ir tokių, kur bendravimo įgūdžiai yra vieni iš svarbiausių darbuotojų asmeninių savybių. Viena iš tokių profesijų – vadybininko.
Kiekvieną dieną vadybininkas savo veikloje susiduria su daugybe žmonių – tai bendradarbiai, tiekėjai ar klientai. Jo tikslas yra atstovauti savo kompaniją, siekti įmonės gerovės. Tam, kad visa tai pasiektų, vadybininkas privalo efektyviai organizuoti komunikaciją su klientais ar tiekėjais. Neužtenka vien tik sklandžiai kalbėti, taip pat reikia mokėti valdyti savo kūno kalbą, įsigilinti į klientų norus bei poreikius, mokėti išklausyti jų pageidavimų. Ir tik tuomet, kai darbas baigiamas sėkmingomis derybomis ar pasirašyta sutartimi, galime teigti, jog vadybininkas, teisingai panaudojo savo bendravimo įgūdžius siekdamas įmonės sėkmės.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti bendravimo (komunikacijos) svarbą vadybininko profesinėje veikloje.
4. Išanalizuoti klausymosi svarbą bendravime.
Vadyba – tai specifinė darbinės veiklos rūšis, susiformavusi darbo pasidalijimo procese, pradėjus žmonėms burtis į bendro tikslo siekiančias grupes ( Kasiulis, 2003m., psl. 7). Kaip teigia K. Keenan ( 1997m., psl. 5), sėkminga vadyba – tai gerai atlikta užduotis ir geri rezultatai. Vadybos dėka sėkmė yra suplanuota, o ne atsitiktinė. Be jos rezultatai dažniausiai tik patenkinami, neretai visas darbas būna bergždžias arba tik pusiau atliktas. Vadyba apima daugybę visiškai skirtingų veiklos barų, kaip antai : planavimas, lėšų paskirstymas, problemų sprendimas, nutarimų priėmimas, vadovavimas ir kontrolė. Ir visi jie primena kopimą į statų kalną. Tam, kad tas kalnas virstų maža kalvele, kurią visiškai nesunku įveikti, reikalingas vadybininkas, turintis ar gebantis išsiugdyti savybes, kurios būtinos sėkmingai vadybai.
2. BENDRAVIMAS
Kaip teigia J. Kasiulis ( 2003 m., psl. 173), bendravimas – tai žmonių psichologinės tarpusavio sąveikos forma. Bendraudami žmonės buriasi į bendros veiklos mažąsias grupes ir, bendrai veikdami, turi galimybę...
Šį darbą sudaro 1895 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!