Informatikos inžinerija
Vadovas habil. dr. G. Kulvietis
Vilnius, 2004
Vilniaus Gedimino technikos universitetas ISBN ISSN
Fundamentinių mokslų fakultetas Egz. sk. 3
Informacinių technologijų katedra 2004 06 15
Magistro studijų baigiamasis darbas
Pavadinimas: Balso serverių technologijų analizė
Autorius: Mindaugas Navecka, DGTm-2
Kalba
• lietuvių
užsienio
Anotacija
Ištobulėjus telekomunikacijų infrastruktūrai, balso sintezės ir automatinio kalbos atpažinimo technologijoms, atsirado galimybė darbuotojams, klientams ir partneriams suteikti balsinį mobilų priėjimą prie įmonių informacinių sistemų. Balso sąsaja leidžia pasiekti įvairiausias sistemas bet kada ir iš bet kur, kur tik yra telefono ryšys. Be to, žmonėms su fizine negalia tai gali būti vienintelis įmanomas bendravimo būdas.
Darbe atlikta balso serverių technologijų analizė. Išnagrinėtos ir palygintos naujausios ir populiariausios balso sistemų technologijos VoiceXML 2.0 ir SALT 1.0, atsižvelgiant ir į jų privalumus prieš tradicines interaktyvaus atsako sistemas (IVR). Remiantis rezultatais, projektinio balso sistemos modelio realizavimas atliktas su išrinkta VoiceXML technologija suderinamu IBM WebSphere sprendimu ir ištirtas balso paslaugų kūrimas bei įdiegimas.
Reikšminiai žodžiai: IVR, balso serveriai, VoiceXML, SALT.
Vilnius Gediminas technical university ISBN ISSN
Faculty of Fundamental Sciences Copy no. 3
Information science engineering department 15 06 2004
Master’s final work
Title: Analysis of Voice Server Technologies
Author: Mindaugas Navecka, DGTm-2
Language
• lithuanian
• foreign
Summary
The availability of high quality speech synthesis and automated speech recognition technologies, in conjunction with improvements of telecommunication infrastructure made it possible for many business enterprises to add voice-based mobile computing access for their employees, customers and business partners. Voice interface allows users to reach various information systems whenever they want and from wherever they are. Moreover, voice interface may be the only way of communicating for people with disabilities
In this work analysis of voice server technologies was done. The newest and the most popular of proposed voice system technologies – VoiceXML 2.0 and SALT 1.0 – were examined and have been compared, also taking into account their advantages over proprietary interactive voice response (IVR) systems. According to the results, the VoiceXML technology was chosen and the...
Šį darbą sudaro 14284 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!