Diplominiai darbai

Balso serverių technologijų analizė

10   (1 atsiliepimai)
Balso serverių technologijų analizė 1 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 2 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 3 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 4 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 5 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 6 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 7 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 8 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 9 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 10 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 11 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 12 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 13 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 14 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 15 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 16 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 17 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 18 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 19 puslapis
Balso serverių technologijų analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Informatikos inžinerija
Vadovas habil. dr. G. Kulvietis
Vilnius, 2004
Vilniaus Gedimino technikos universitetas ISBN ISSN
Fundamentinių mokslų fakultetas Egz. sk. 3
Informacinių technologijų katedra 2004 06 15
Magistro studijų baigiamasis darbas
Pavadinimas: Balso serverių technologijų analizė
Autorius: Mindaugas Navecka, DGTm-2
Kalba
• lietuvių
užsienio
Anotacija
Ištobulėjus telekomunikacijų infrastruktūrai, balso sintezės ir automatinio kalbos atpažinimo technologijoms, atsirado galimybė darbuotojams, klientams ir partneriams suteikti balsinį mobilų priėjimą prie įmonių informacinių sistemų. Balso sąsaja leidžia pasiekti įvairiausias sistemas bet kada ir iš bet kur, kur tik yra telefono ryšys. Be to, žmonėms su fizine negalia tai gali būti vienintelis įmanomas bendravimo būdas.
Darbe atlikta balso serverių technologijų analizė. Išnagrinėtos ir palygintos naujausios ir populiariausios balso sistemų technologijos VoiceXML 2.0 ir SALT 1.0, atsižvelgiant ir į jų privalumus prieš tradicines interaktyvaus atsako sistemas (IVR). Remiantis rezultatais, projektinio balso sistemos modelio realizavimas atliktas su išrinkta VoiceXML technologija suderinamu IBM WebSphere sprendimu ir ištirtas balso paslaugų kūrimas bei įdiegimas.
Reikšminiai žodžiai: IVR, balso serveriai, VoiceXML, SALT.
Vilnius Gediminas technical university ISBN ISSN
Faculty of Fundamental Sciences Copy no. 3
Information science engineering department 15 06 2004
Master’s final work
Title: Analysis of Voice Server Technologies
Author: Mindaugas Navecka, DGTm-2
Language
• lithuanian
• foreign
Summary
The availability of high quality speech synthesis and automated speech recognition technologies, in conjunction with improvements of telecommunication infrastructure made it possible for many business enterprises to add voice-based mobile computing access for their employees, customers and business partners. Voice interface allows users to reach various information systems whenever they want and from wherever they are. Moreover, voice interface may be the only way of communicating for people with disabilities
In this work analysis of voice server technologies was done. The newest and the most popular of proposed voice system technologies – VoiceXML 2.0 and SALT 1.0 – were examined and have been compared, also taking into account their advantages over proprietary interactive voice response (IVR) systems. According to the results, the VoiceXML technology was chosen and the...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14284 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 4
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS 6
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 6
  • 1. Įvadas 7
  • 1.1. Temos aktualumas 7
  • 1.2. Mokslinis naujumas 9
  • 1.3. Praktinė vertė 9
  • 1.4. Tyrimo metodai 9
  • 1.5. Darbo tikslas ir uždaviniai 10
  • 1.6. Aprobacija 10
  • 2. Balso serverių technologijų analizė 11
  • 2.1. Balso serverių technologijų raida 11
  • 2.2. VoiceXML 12
  • 2.2.1. VoiceXML raida 13
  • 2.2.2. VoiceXML savybės 14
  • 2.2.3. VoiceXML technologijos 17
  • 2.2.3.1. XML 17
  • 2.2.3.2. Teksto skaitymas balsu 18
  • 2.2.3.3. Automatinis kalbos atpažinimas 22
  • 2.2.3.4. DTMF tonai 24
  • 2.2.3.5. Skambučių valdymas 25
  • 2.2.4. VoiceXML serverių architektūra 25
  • 2.2.5 VoiceXML išvados 29
  • 2.3. SALT 30
  • 2.3.1. SALT raida 30
  • 2.3.2. SALT savybės 31
  • 2.3.2.1. Daugiarūšė sąsaja 32
  • 2.3.2.2. Balso sąsaja 33
  • 2.3.3. SALT technologijos 34
  • 2.3.4. SALT išvados 34
  • 2.4. XHTML + Voice 35
  • 2.5. Balso serverių technologijų palyginimas ir išvados 37
  • 3. VoiceXML balso sistemos kūrimo principai 44
  • 3.1. VoiceXML dokumentas 44
  • 3.1.1. Dialogai 44
  • 3.1.1.1. Formos 45
  • 3.1.1.2. Meniu 47
  • 3.1.1.3. Formų interpretavimo algoritmas 47
  • 3.1.2. Sesijos 48
  • 3.1.3. VoiceXML įvestis 48
  • 3.1.4. VoiceXML išvestis 48
  • 3.1.5. Kintamieji 49
  • 3.1.6. Įvykiai 51
  • 3.1.7. Nuorodos 51
  • 3.1.8. Kiti elementai 51
  • 3.2. Balso sąsaja 52
  • 3.3. VoiceXML vartų pasirinkimas 53
  • 3.3.1. VoiceXML balso sistemos programinė įranga 53
  • 3.3.2. VoiceXML balso sistemos aparatinė įranga 54
  • 3.3.3. VoiceXML balso sistemos komunikacijos 54
  • 3.4. Dinaminės VoiceXML balso sistemos 55
  • 4. Projektinė VoiceXML balso sistema 57
  • 4.1. Projektinės VoiceXML balso sistemos programinė ir aparatinė įranga 57
  • 4.2. Projektinės VoiceXML balso sistemos kūrimas 60
  • 4.2.1. Skambučio srauto įrankis 60
  • 4.2.2. VoiceXML dokumentų redaktorius 65
  • 4.2.3. Skambučių valdymo dokumentų redaktorius 67
  • 4.2.4. Gramatikos redaktorius 67
  • 4.3. Projektinės VoiceXML balso sistemos testavimas 69
  • 4.4. Lietuvių kalba balso sistemose 70
  • Išvados 72
  • Literatūros sąrašas 74
  • 1 priedas 79
  • 2 priedas 81

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
94 psl., (14284 ž.)
Darbo duomenys
  • Elektronikos diplominis darbas
  • 94 psl., (14284 ž.)
  • Word failas 7 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

MOP mikroschemų konstrukcijų analizė ir technologiniai procesai

MOP mikroschemų konstrukcijų analizė ir technologiniai procesai Elektronika
Peržiūrėti darbą

Atsitiktinių procesų (trukdžių) generavimas ir jų statistinių charakteristikų analizė

Atsitiktinių procesų (trukdžių) generavimas ir jų statistinių charakteristikų analizė Elektronika
Peržiūrėti darbą

Atsitiktinių procesų (trukdžių) generavimas ir jų statistinių charakteristikų analizė (2)

Atsitiktinių procesų (trukdžių) generavimas ir jų statistinių charakteristikų analizė (2) Elektronika
Peržiūrėti darbą

Potenciometrinė analizė

Potenciometrinė analizė Elektronika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.