ĮVADAS
Pasaulyje vykstant globalizacijos procesams pervežamų krovinių ir keleivių kiekis vis didėja. Tai tęsis ir toliau. Lietuvoje šie procesai taip pat akivaizdūs – vyksta gyventojų migracija, dėl kurios vis daugiau darbo turi keleivių tarptautinių pervežimų įmonės. Didėjant automobilių skaičiui didėja autoremonto apimtys. Tobulinant darbų organizavimą autoremonto įmonėse galima padidinti veiklos efektyvumą santykinai nedidelėmis sąnaudomis.
Šio kursinio projekto tema – „Autoremonto įmonės darbų organizavimas“.
Kursinio projekto objektas – darbų organizavimas autoremonto įmonėje.
Kursinio projekto tikslas – pritaikyti šiuolaikinės vadybos teorijas ir metodus autoremonto įmonės darbų organizavimo tobulinimui.
Darbo tikslui pasiekti atliekami atliekama Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės metodinės literatūros analizė. Temos aktualumą lemia autoremonto įmonių veikla, tarpusavio konkurencija bei galimybės plėsti autoremonto paslaugų rinkas ES plėtros sąlygomis.
1. PROBLEMOS KAIP SISTEMOS INTERPRETACIJA
Sistema – tai tam tikrais ryšiais ir tam tikru būdu sutvarkytų komponentų (objektų, elementų, procesų, reiškinių ir pan.) visuma su jai būdingomis savybėmis, kurių neturi ją sudarantys komponentai. [2, 8 psl.]
1 pav. Autoremonto įmonės analizės schema.
Organizavimas – žmonių ir materialinių darbo elementų sistemos, leidžiančios įgyvendinti sprendimą, sudarymas. Numačius visų reikalingų darbų eilę, pirmiausia reikia išnagrinėti kiekvieno atliekamo darbo technologiją, apsirūpinti įrankiais, įrengimais bei medžiagomis, parinkti kiekvienam darbui tinkamus vykdytojus, ir, išsiaiškinus, kas ir pagal kokius dėsnius juda darbo procese, pavesti tam tikriems darbuotojams atlikti veiksmus, reikalingus, kad tas judėjimas vyktų nustatytu režimu
Kadangi organizacijos veiklą įprasmina jos vartotojams gaminamas produktas, pirmasis organizascijos valdymo struktūros posistemis, komercijos padalinys turėtų būti skirtas darbo produktui valdyti. Šis posistemio uždavinys – maksimaliai tenkinti vartotojų poreikius dėl produkcijos kokybės bei kainos. Šiame posistemyje dirbantys darbuotojai turi garantuoti, kad būtų atlikti visi marketingo darbai, laiku būtų rengiami naujų paslaugų arba jų tobulinimo projektai, kad deramai būtų tikrinama į produktą įeinančių perkamų gaminių, tiek organizacijos atliekamų darbų kokybė.
Darbo valdymo posistemio, serviso tikslas sutampa su svarbiausiu tikslu - sujungti darbo procese darbo jėgą, darbo priemones ir darbo objektą, kad būtų garantuota nustatyto reikiamos kokybės produkcijos...
Šį darbą sudaro 3533 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!