Aušinimo sistema reikalinga šilumai nuvesti nuo labai įkaitusių detalių ir palaikyti jų optimalią temperatūrą. Jei variklis nebūtų aušinamas , labai įkaistų alkūninio ir dujų paskirstymo mechanizmo detalės, jos būtų blogiau tepamos. Be to, perkaitus varikliui, cilindrai blogiau prisipildytų oru ar mišiniu, o Oto varikliuose ne laiku užsidegtų.Toks degimas dažnai vyksta labai greitai ir lydimas didelių smūgių (detonacija). Taip pat nepageidautina variklį peraušinti, nes ant variklio cilindrų sienelių kondensuotųsi degalai, darbo mišinys būtų paruošiamas blogai , užtruktų uždegimas. Dėl to padidėtų kuro sąnaudos, sumažėtų variklio galia. Peraušintame variklyje padidėja tarpeliai mazgų sujungimuose ir detalės sparčiau dyla.
Apie trečdalis į variklį su degalais tiekiamos energijos prarandama per variklio aušinimo sistemą. Šie šilumos nuostoliai neišvengiami. Jie gali būti didesni, jei variklis per daug aušinamas. Kai kurios firmos, norėdamos padidinti ekonomiškumą, bando gaminti keramikiniais vadinamus variklius.Tačiau tokie varikliai nėra gaminami dėl jų sudėtingos technologijos, trumpaamžiškumo bei brangios gamybos.
1.Palaikyti variklio reikiamą temperatūrą.
2.Nuvesti į aplinką šilumos perteklių.
3.Apsaugoti nuo perkaitimų variklio cilindrų sieneles, kad nebūtų pažeistos jų tepimo savybės.
4.Apsaugoti variklį nuo nekontroliuojamo savaiminio degiojo mišinio užsidegimo.
5.Apsaugoti nuo pernelyg didelio šviežio oro ar degiojo mišinio įkaitimo, kad būtų užtikrintas reikiamas variklio cilindrų pripildymo koeficientas.
Automobilių varikliai yra aušinami skysčiu arba oru.
Skysčiu aušinamose sistemose cirkuliuojantis aušinimo skystis paima nuo įkaitusių variklio detalių šilumą ir pro radiatorių jį atiduoda aplinkai. Ši sistema gali būti termosifoninė, priverstinė, atviroji ir uždaroji.
Termosifoninėje aušinimo sistemoje skystį verčia cirkuliuoti kintantis jo tankis: įšilęs bloko galvutės kanaluose, lengvesnis skystis kyla ir patenka į radiatorių; jame atvėsęs, leidžiasi į variklio aušinimo ertmes. Šioje sistemoje aušinimo intensyvumas nereguliuojamas, jis kinta savaime pagal tai, kiek įkaitęs variklis: šaltame variklyje lėtai, o variklį labiau apkraunant - greičiau. Termosifoninės sistemos privalumas - paprasta konstrukcija, trūkumai - lėta cirkuliacija, didelės skysčio talpos ir skysčio garavimas, todėl reikia dažniau tikrinti aušinimo skysčio lygį ir jį papildyti.
Priverstinėje aušinimo sistemoje skystį cirkuliuoti verčia išcentrinis skysčio siurblys. Jis...
Šį darbą sudaro 2069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!