greitis ir tikslumas.
automatinėmis pavarų dėžėmis. Automobiliai su automatinėmis pavarų dėžėmis yra komfortiškesni.
gedimų ar nesklandumų. Palyginus su mechanine pavarų dėže, automatinė yra techniškai
sudėtingesnė.
Anksčiau buvo gana lengva nustatyti automatinės ir mechaninės pavarų dėžės privalumus ir
trūkumus. Automobilio su automatinėmis pavarų dėžėmis degalų sąnaudos buvo didesnės, buvo
juntamas pavaros perjungimo momentas. Tačiau dabar, automatinių pavarų dėžių gamyba yra
nemažai patobulėjusi, buvusių trūkumų nebėra, juos pakeitė privalumai. Šiais laikais vis daugiau
vairuotojų renkasi automobilius su automatinėmis pavarų dėžėmis. Automatinės pavarų dėžės
palengvina vairavimo procesą, leidžia labiau susitelkti į aplinkos stebėjimą vairavimo metu.
Automatinė pavarų dėžė vairuotojui suteikia komforto, saugumo ir patogumo, pavyzdžiui ilgose
kelionėse.
Šio darbo tikslas: Išanalizuoti automatinių pavarų dėžių tipus, jų konstrukciją ir veikimo principus.
Darbo objektas: Automatinių pavarų dėžių konstrukcijos analizė.
Darbo uždaviniai:
1) Išanalizuoti automatinių pavarų dėžių tipus ir jų sandarą;
2) Palyginti skirtingų tipų automatines pavarų dėžes tarpusavyje;
3) Nustatyti labiausiai paplitusią automatinę pavarų dėžę Europoje.
Darbo metodai: šis darbas atliekamas remiantis moksline literatūra, ją analizuojant, atliekant
statistinius skaičiavimus.
Darbo priemonės: elektroninės duomenų bazės, techninių duomenų katalogai ir mokomosios
programos. (AutoCad., Autodata, Etka)
Erikas Petkus Automatinių pavarų dėžių konstrukcijos analizė
8
Klaipėdos valstybinė kolegija, 2020
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ
1.1. Automatinių pavarų dėžių technologiniai vystymosi etapai
Pavarų dėžė – tai mechanizmas, kuriame galima sukabinti krumpliaračius ir šitaip gauti
skirtingus perdavimo skaičius laiptus. Pavarų dėžė leidžia keisti variklio perduodamo sukimo
momento dydį varantiesiems ratams, atjungti variklį nuo transmisijos, kai automobilis stovi ir
važiuoti atbuline eiga. Pavarų dėžė turi išnaudoti variklio galimybes – užtikrinti optimalias
automobilio traukos, greičio ir degalų sąnaudų savybes. Ji turi turėti aukštą naudingumo koeficientą
ir tyliai veikti. Pavaros turi būti perjungiamos lengvai ir tyliai.
Pagal konstrukciją ir veikimo principą pavarų dėžės klasifikuojamos:
1. Bepakopės:
Mechaninės;
Hidraulinės;
Elektrinės.
2. Laiptinės:
Su nejudančiais velenais (dviejų, trijų ir daugiau velenų);
Planetinės;
Kombinuotos;
3 laiptų;
4 laiptų;
5 laiptų;
Daugialaiptės (daug pavarų).
3. Kombinuotos:
Hidromechaninės;
Elektromechaninės.
4. Pagal pavarų perjungimo būdą:
Automatinės;
Pusiau automatinės;
Mechaninės.
Planetinė automatinė pavarų dėžė:
Planetinės pavaros pirmą kartą panaudotos 1906m. „Cadillac“ gamintojų. Tačiau, dėl
netobulos konstrukcijos jos buvo užmirštos ir pradėtos naudoti...
Šį darbą sudaro 11753 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!