ĮVADAS
Temos aktualumas. Šiuolaikinėje besivystančioje elektroninės komercijos aplinkoje atvirojo kodo platformos tampa vis svarbesnės, siūlydamos daugiau funkcijų už mažesnę kainą. Šios priežastys didina programinės įrangos taikymo konkurenciją. Klientams tenka įvertinti esminius funkcionalumo skirtumus tarp egzistuojančių programų ir pasirinkti tinkamą bei optimalią aplinką el. komercijos platformos kūrimui. „PrestaShop“ yra viena iš tokių platformų, kuri dėl savo universalumo ir prieinamumo sulaukia vis didesnio susidomėjimo el. komercijos rinkos dalyvių tarpe.
Remiantis „6sense“ pateiktais duomenimis internete [6Se23], PrestaShop užima 11-ą vietą tarp visų elektroninės komercijos svetainių (įskaitant mokamas ir nemokamas). Vidutiniškai, pagal 2023 metų duomenis, PrestaShop el. komercijos platformą naudoja 9600 įmonių, kurios sudaro 0,36% visos rinkos dalies. Mokslinėje literatūroje, pvz. „Journal and Management and Creative Business“ straipsnyje galima pamatyti akcentuojamus PrestaShop privalumus: „Autorius naudoja PrestaShop, nes nepaisant turimų funkcijų ir daugybės modulių kaip nemokamą priedą el. prekybos svetainei<....>“ [NurSapDan23, 88].
Nagrinėjimo objektas - PrestaShop el. komercijos platforma kaip pagrindinis funkcionalumo nagrinėjimo objektas dėl susidomėjimo elektroninės komercijos sritimi ir turimomis funkcinėmis galimybėmis kaip prieinamo įrankio.
Kursinio darbo tikslas - įvertinti PrestaShop platformos galimybes kurti el. parduotuvės aplinką, analizuojant parduotuvės administratoriaus funkcijas, vykdyti imitacines pirkėjų funkcijas ir diegti įskiepius.
Kursinio darbo uždaviniai:
Susipažinti su el. komercijos paketais siūlomais pasaulyje.
Įdiegti PrestaShop sistemą ir jos aplinką pritaikyti prie tam tikro tipo verslo poreikių, išanalizuoti funkcionalumus.
Suprojektuoti el. parduotuvės darbui reikalingus koncepcinius modelius.
Įdiegti įskiepius, leidžiančius admininstratoriui atlikti pokalbius su vartotojais ir papildyti el. parduotuvę mokėjimo moduliu.
Atlikti PrestaShop funkcionalumo vertinimą, remiantis klientų atsiliepimais rinkos įmonių, kurios naudoja PrestaShop.
Tyrimo metodai: Tyrimo metodologija pasirinkta remiantis mokslinių straipsnių, internetinių šaltinių analize teiginių ir faktų pagrindimui. Tai pat darbe atliekama atvejo analizė, koncepcinių modelių projektavimas, praktinis eksperimentavimas (empirinis tyrimas), kurio metu autorius įdiegs ir išbandys PrestaShop platformą realiomis sąlygomis, siekiant įvertinti pasirinktos nagrinėjamos aplinkos funkcionalumą ir atrasti galimus trūkumus.
EL. KOMERCIJOS PLATFORMOS IR JŲ GALIMYBĖS
Elektroninės komercijos paketų įvairovė pasaulyje yra plati ir nuolat besikeičianti. Įmonės, naudodamos šiuos paketus, kuria el. parduotuves, kuriose siūlo produkciją pritaikytą įvairiems vartotojų poreikiams. Naujoms, mažiau patirties turinčioms, įmonėms gali kilti sunkumų pasirenkant tinkamą produktą el. parduotuvėms kurimui.
Šį darbą sudaro 4503 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!