SANTRAUKA
ELEKTORINĖS KOMERCIJOS MODELIAI IR EL. PARDUOTUVĖS PLATFORMA PRESTASHOP
Šio darbo tikslas yra pateikti išsamų PrestaShop technologijos analizę kartu su įvairiomis elektroninės prekybos modelių tyrinėjimu, suteikiant supratimą apie techninius ir konceptualius aspektus, reikalingus sėkmingai vykti elektroninei prekybai.
Šiame darbe bus analizuojamami įvairūs elektroninės komercijos modeliai. Bus aiškinama kiekvieno komercinio modelio svarba bei pats jo veikimo principas. Modeliai bus detaliai išnagrinėti ir jeigu įmanoma bus pateikti paveikslėliai.
Be to bus nagrinėjama PrestaShop elektroninės prekybos platforma. Bus gilinamasi į jos sudamasias dalis kaip: MySQL, PHP, Apache ir jų funkcionalumą PrestaShop aplinkoje.
The purpose of this paper is to provide a detailed analysis of PrestaShop technology along with an exploration of various e-commerce models, providing an understanding of the technical and conceptual aspects required for successful e-commerce.
This paper will analyze various e-commerce models. The importance of each commercial model and its principle of operation will be explained. The models will be examined in detail and if possible presented with illustrations.
In addition, the PrestaShop e-commerce platform will be examined. We will delve into its component parts such as: MySQL, PHP, Apache and their functionality in the PrestaShop environment.
ĮVADAS
Temos aktualumas. Šiandieninėje verslo aplinkoje skaitmeninės technologijos ir naujos verslo sąveikos formos sudaro palankias sąlygas kurti elektroninio (el.) verslo modelius, kurie keičia tradicinius verslo modelius ir skatina naujoviškus el. komercijos būdus. El. prekyba (arba el. komercija) nagrinėjama plačiąja prasme, analizuojami įvairūs jos modeliai. Pasaulyje yra pasiūlyta ir el. komercijos platformų, tokių kaip PrestaShop, Magento ir kt. Patogiausios iš jų yra atvirojo kodo sistemų pagrindu sukurtos el. komercijos platformos. Todėl sutelkiamas dėmesys į PrestaShop platformą palengvinant internetinį verslą. Pagrindinė šio darbo motyvacija kyla iš didžiulio el. prekybos poveikio pasaulinei prekybai, nes įmonės siekia prisitaikyti ir sėkmingai veikti skaitmeniniame amžiuje. Teorinė tyrimo pagrindą sudarys analizuojama knygą autorių: Kenneth C. Loudon ir Carol Guercio Traver. Pavadinimu: "E-komercija: verslas, technologijos, visuomenė, šeštasis leidimas“ (E-Commerce: business, technology, society, sixth edition). Knygoje nagrinėjamos pagrindinės e. komercijos sąvokos, įvairūs modeliai, verslo ir technologijų sąveika. Autorių darbai leis geriau suprasti el. komercijos prigimtį, jos klasifikaciją ir verslo strategijų formavimą šioje dinamiškoje erdvėje.
Šį darbą sudaro 4911 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!