Šiandieniniame pasaulyje, dėka globalizacijos, sparčios ekonomikos bei technologijų plėtros ir greito gyvenimo tempo, dauguma Lietuvos įmonių patiria nuolat didėjantį konkurencinį spaudimą. Besikeičiantys vartotojų norai ir poreikiai, konkurencinės sąlygos rinkoje skatina įmonės vadovus domėtis naujovėmis ir ieškoti būdų kaip neatsilikti nuo savo varžovų, išlaikyti jau turimas pozicijas rinkoje ir dar labiau įsigalėti joje.
Pastaruoju metu rinkodara ir jos veiksmų analizė tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų. Todėl įmonės, siekdamos išlikti konkurencingos, turi daryti daugiau, nei tik pateikti rinkai prekes ar paslaugas, kurios yra geresnės ar pigesnės nei konkurentų. Jos privalo greitai reaguoti į kainų kitimą, į nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius; jos turi stebėti konkurentų veiksmus, modernizuoti savo gamybos technologijas, tobulinti savo jau turimus produktus, plėsti asortimentą bei tiekti rinkai naujoves. Trumpai tariant – įmonės privalo greitai ir efektyviai reaguoti į visus įmanomus tiek išorinės, tiek ir vidinės aplinkos pokyčius. Tai yra pagrindinė misija, siekiant ilgalaikės, efektyvios ir sėkmingos veiklos šių dienų konkurencijos prisotintoje rinkoje.
Tyrimo tikslas : parengti AB „ Žemaitijos pienas“ rinkodaros planą.
AB ,,Žemaitijos pienas“ – viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje. AB ,,Žemaitijos pienas“ bendrovės – ištakos prasideda 1924 metais. Vaizdingos gamtos apsuptame Telšių mieste, pasak legendos, senų senovėje ant septynių kalvų milžino Džiugo įkurtoje Žemaitijos sostinėje pradėjusi veikti Telšių pieninė tuomet – beveik prieš šimtmetį – atrodė gana didelio pajėgumo: čia gamino sviestą, varškę, grietinėlę bei kitus pieno produktus.
Bėgant metams ir konsultuojantis su geriausiomis Europos ir JAV firmomis, didžiausią dėmesį skiriant naujoms technologijoms diegti, naudojant pažangiausią pasaulyje membraninę pieno valymo technologiją „Bactocath“, išsiplėtė gaminamų produktų įvairovė, pagerėjo jų kokybė
Įmonė pagal įdiegtą savikontrolės sistemą griežtai kontroliuoja žaliavą, gamybos procesus ir atlieka galutinio produkto...
Šį darbą sudaro 4023 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!