Referatai

AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas

9.4   (2 atsiliepimai)
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 1 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 2 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 3 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 4 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 5 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 6 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 7 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 8 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 9 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 10 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 11 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 12 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 13 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 14 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 15 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 16 puslapis
AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros planas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandieniniame pasaulyje, dėka globalizacijos, sparčios ekonomikos bei technologijų plėtros ir greito gyvenimo tempo, dauguma Lietuvos įmonių patiria nuolat didėjantį konkurencinį spaudimą. Besikeičiantys vartotojų norai ir poreikiai, konkurencinės sąlygos rinkoje skatina įmonės vadovus domėtis naujovėmis ir ieškoti būdų kaip neatsilikti nuo savo varžovų, išlaikyti jau turimas pozicijas rinkoje ir dar labiau įsigalėti joje.
Pastaruoju metu rinkodara ir jos veiksmų analizė tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų. Todėl įmonės, siekdamos išlikti konkurencingos, turi daryti daugiau, nei tik pateikti rinkai prekes ar paslaugas, kurios yra geresnės ar pigesnės nei konkurentų. Jos privalo greitai reaguoti į kainų kitimą, į nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius; jos turi stebėti konkurentų veiksmus, modernizuoti savo gamybos technologijas, tobulinti savo jau turimus produktus, plėsti asortimentą bei tiekti rinkai naujoves. Trumpai tariant – įmonės privalo greitai ir efektyviai reaguoti į visus įmanomus tiek išorinės, tiek ir vidinės aplinkos pokyčius. Tai yra pagrindinė misija, siekiant ilgalaikės, efektyvios ir sėkmingos veiklos šių dienų konkurencijos prisotintoje rinkoje.
Tyrimo tikslas : parengti AB „ Žemaitijos pienas“ rinkodaros planą.
AB ,,Žemaitijos pienas“ – viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje. AB ,,Žemaitijos pienas“ bendrovės – ištakos prasideda 1924 metais. Vaizdingos gamtos apsuptame Telšių mieste, pasak legendos, senų senovėje ant septynių kalvų milžino Džiugo įkurtoje Žemaitijos sostinėje pradėjusi veikti Telšių pieninė tuomet – beveik prieš šimtmetį – atrodė gana didelio pajėgumo: čia gamino sviestą, varškę, grietinėlę bei kitus pieno produktus.
Bėgant metams ir konsultuojantis su geriausiomis Europos ir JAV firmomis, didžiausią dėmesį skiriant naujoms technologijoms diegti, naudojant pažangiausią pasaulyje membraninę pieno valymo technologiją „Bactocath“, išsiplėtė gaminamų produktų įvairovė, pagerėjo jų kokybė
Įmonė pagal įdiegtą savikontrolės sistemą griežtai kontroliuoja žaliavą, gamybos procesus ir atlieka galutinio produkto...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4023 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. AB „Žemaitijos pienas“ įmonės pristatymas 4
  • 2. AB ,,ŽEMAITIJOS PIENO“ RINKODAROS APLINKOS ANALIZĖ 6
  • 2.1 Konkurencinės aplinkos analizė 6
  • 2.2 Vartotojų analizė 8
  • 2.3 Tiekėjai 9
  • 3. AB „ŽEMAITIJOS PIENO“ MARKETINGO KOMPLEKSAS 10
  • 3.1 Produkų asortimentas 10
  • 3.2 Produkcijos kaina 11
  • 3.3 Produkcijos paskirstymas 12
  • 3.4 Produkcijos rėmimas 14
  • 3.5 AB ,,Žemaitijos pienas“ vidinės aplinkos analizė 15
  • Išvados 17
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
18 psl., (4023 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (4023 ž.)
  • Word failas 310 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt