IVG KLASĖS LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS IŠPLĖSTINIO KURSO ILGALAIKIS PLANAS 2020-2021 M. M.
PROGRAMAI SKIRTA: 198 val.
TIKSLAS: Padėti mokiniams ugdytis komunikavimo lietuvių kalba ir literatūrinę (kultūrinę) kompetencijas; plėtoti gebėjimus kalbėti ir rašyti aiškia, taisyklinga ir turtinga kalba, suvokti save kaip savo kalbos ir kultūros puoselėtojus ir kūrėjus; susiformuoti laisvo, atsakingo žmogaus savimonę, asmeninį santykį su literatūra (kultūra), stiprinti savo tapatybės jausmą ir savivertę; išsiugdyti kūrybinį ir kritinį mąstymą.
1. Baltuonė A, Kanišauskaitė I. ir kt. Literatūros vadovėlis 2 dalis 11 klasei. Vilnius:Baltos lankos, 2011.
2. Daujotytė V., Tūtlytė R., Viliūnas G., Tamošaitis R. Literatūra XI-XII kl. Antroji knyga. Kaunas: Šviesa, 2004.
3. Daujotytė V., Tūtlytė R., Viliūnas G.,Tamošaitis R. Literatūra XI-XII kl. Ketvirtoji knyga. Kaunas: Šviesa, 2006.
4. Dilienė R., Kanišauskaitė I. ir kt. Literatūros vadovėlis. Mokinio knyga išplėstiniam kursui I dalis, II dalis. Vilnius: Baltos lankos, 2004.
5. Salienė V.,Smetona A. Lietuvių kalba. Vadovėlis XI-XII kl. Vilnius: Tyto alba, 2006.
6. Kanišauskaitė I., Mačianskaitė L. ir kt. Literatūros vadovėlis 12 kl., 1 dalis, 2 dalis. Vilnius: Baltos lankos, 2012.
7.
8.
TURINYS:
Pamokų ciklas
(tema ar kelios temos pagal BP)
Integracija su kitomis programomis
Val. sk.
Laukiami pasiekimai (pagal BP)
Vertinimo formos
Įvadas
Supažindinimas su kurso programa, tikslais, papildoma literatūra, brandos egzamino ir įskaitos programa
2
Susipažįsta su BP nuostatomis ir tikslais, numatomu pasiekimų ir kompetencijų ugdymu, ugdymo turiniu, vertinimu, brandos egzamino ir įskaitos programa bei struktūra.
Geba sąmoningai klausytis, stebėti ir koreguoti savo suvokimą, tikslingai naudosis tinkamomis klausymo ir kalbėjimo strategijomis.
Kartojimas
4
Pastraipos kūrimas vertinamas pažymiu
XX amžiaus modernioji literatūra
2
V.Mykolaitis – Putinas. Simbolizmas. Tarp dviejų aušrų.
Romanas ,,Altorių šešėly“. Žmogaus prigimties dualizmas. Egzistencinė pozicija. Grožio ir tobulumo siekis. Kūrybos tema. Meilės tema
12
Apibūdina autoriaus biografiją, kontekstą.
Tinkamai vartoja sąvokas: eilėraščio autorius, eilėraščio subjektas (lyrinis „aš“, eilėraščio kalbantysis, eilėraščio žmogus), kitas eilėraščio analizės sąvokas.
Analizuoja tekstų turinį, raišką, kontekstą ir jų sąsajas; kūrinį vertina, lygina su kitais kūriniais; aptaria, kaip kūrinio raiškos priemonėmis sukuriama prasmė.
Atskleidžia kūrinio individualumą, originalumą.
Analizuoja, kaip kūrinyje atsispindi kultūrinis, istorinis, biografinis kontekstas; paaiškina, kuo...
Šį darbą sudaro 3421 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!