Šis pateiktas ilgalaikis planas yra vienas iš pavyzdžių, kaip galima būtų suplanuoti istorijos mokymą 11 (III gimnazijos) klasėje pagal Vidurinio ugdymo istorijos bendrąją programą (2011 m.), istorijos vadovėlius, skirtus 11(III gimnazijos) klasei, bei kitas istorijos mokymo(si) priemones. Mokytojai, atsižvelgdami į savo patirtį ir mokinių poreikius bei pagal mokyklos nustatytą tvarką, gali savaip pertvarkyti ir papildyti ilgalaikio plano lentelę kitomis skiltimis. Pastabose gali būti pažymėti plano tikslinimai, mokytojo pastebėjimai įgyvendinant Bendrąsias programas ir kita mokytojui bei mokiniams svarbi informacija mokslo metų eigoje.
• pateikia savo istorijos supratimą įvairiomis formomis – žodžiu, raštu, naudodami informacines komunikacines technologijas;
• domisi praeityje gyvavusių visuomenių raida ir jaučia pagarbą praeities kartų istoriniam palikimui;
• suvokia demokratijos, humanizmo, pilietiškumo, tautiškumo, tolerancijos principų istorines susiformavimo prielaidas, jų reikšmę praeities ir šių laikų Lietuvos, Europos žmonėms.
Pamokų skaičius: 103 (±2), (3 pamokos per savaitę)
Priemonės: Istorijos vadovėlis (-iai) skirti 11 (III gimnazijos) klasei (pateikiamas Galiojančių bendrojo lavinimo dalykų vadovėlių 2011–2012 mokslo metais sąrašas , Žr. 2011-09-01). Šis ilgalaikis istorijos planas 11 (III gimnazijos) klasei yra parengtas pagal 11 klasės istorijos vadovėlį I ir II dalis. Autoriai: G. Mackevičius, R. Morozovienė, B. Stukienė. Baltos lankos 2007 m. 12 klasės istorijos vadovėlis I dalis Autoriai G. Kaselis, R. Morozovienė, M. Tamošaitis. Baltos lankos 2008 m. (Kadangi 11 klasės kursas yra baigiamas 1919 m. Versalio sutarties nutarimais). Naudojamas istorijos vadovėlis 11 klasei I ir II dalys. M. Tamošaitis. Baltos lankos 2011-2012 m. Taip pat naudojami Visuotinės ir Lietuvos istorijos atlasai, kontūriniai žemėlapiai, enciklopedijos ir kitos istorijos mokymo(si) priemonės, taikomos informacinės technologijos, šaltinių analizė ir kt.
Vertinimas:
Vadovaujamasi 2004-02-25 Įsakymas Nr: ISAK-256 Dėl Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratos. Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Naudojama vertinimo taškais sistema, iš vienos temos už taškus rašomas pažymys. Pažymiais įvertinami tiriamieji, projektiniai ir kontroliniai darbai. Apibendrinamajam vertinimui naudojamos diagnostinės užduotys, parengiamos...
Šį darbą sudaro 3781 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!