„Kalba yra parašyto teksto turinys, parašytas žodis yra spausdinto teksto turinys, spausdintas žodis yra telegrafo turinys”1. Taigi, šiuo teiginiu tarsi teigiama, jog niekas nevyksta ar neatsitinka šiaip sau. Ir niekas neatsiranda iš nieko. Net ir kalba turi savo turinį – tai mąstymo vyksmas. Tačiau tuomet kaip mat kyla klausimas: „O kas yra mąstymo, kaip tam tikro veiksmo, turinys?“.
Pabandysiu įtikinti, jog mąstymo vyksmo turinys yra sąmonės vaizdiniai, kurių turinys, logiškai mąstant, turėtų būti vaizdas, tai yra tai, ką regime. Bet ar tikrai išties taip yra? Galbūt didesnės įtakos mąstymui, kurį galėtume pavadinti sąmonės veikla, turi garsai, žodžiai, tam tikros idėjos...
Tai, beje, ir būtų pagrindinis šio darbo tikslas – nustatyti mąstymo proceso turinį, aplinkos įtaką sąmonės vaizdiniams. O jei dar labiau sukonkretintume, mūsų tikslas yra išsiaiškinti, kaip mūsų sąmonę veikia įvairūs aplinkos veiksniai, tokie kaip reklamos įtaigos priemonės.
Įsivaizduokite tokią situaciją: jums pasakomas koks nors žodis, pavyzdžiui „jūra“. Ką pamato jūsų sąmonė? Mano, asmeniškai, nemato nieko, tačiau girdi bangų skleidžiamą garsą. Manau, tai galima paaiškinti tuo, jog jūra, kaip tam tikras objektas, man tarsi „neegzistuoja“. Galbūt todėl, kad ją įvardijantis žodis nereiškia konkrečios sąvokos, tai yra, jūra, kaip objektas, nėra statiška. Jūra man yra cunamio nusineštos gyvybės, sūraus vandens gurgšnis, iki skausmo šaltas vanduo, tačiau tai visai nereiškia, jog visi šie išvardinti dalykai ir jums reiškia tą patį.
Šis pavyzdys yra puikus argumentas teiginiui, jog kiekvieno individo asociacijos yra skirtingos, jos nėra universalios, išskyrus nebent visuomenėje seniai „įaugusius“ stereotipus. Taigi, ir reklamos keliamos asociacijos yra interpretuojamos individualiai, taigi, reklama gali skirtingai paveikti sąmonę, ir tai daugiausia priklauso nuo asmeninės patirties. Taigi, darbo uždaviniu drįsčiau įvardinti reklamos keliamų asociacijų reikšmę mąstymo vyksmui arba, kitaip sakant, sąmonės veiklai. Beje, šiuo atveju, būtina užsiminti ir apie pasąmoninius veiksnius.
Šiandien kone kiekvienam aišku, jog ir be žodžių galima labai daug pasakyti. Liaupsinama kūno kalbos, veido mimikų svarba, nepaisant to,...
Šį darbą sudaro 2795 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!