Tyrimai

Reklamos įtaka individų vartojiškumui

9.6   (3 atsiliepimai)
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 1 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 2 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 3 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 4 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 5 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 6 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 7 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 8 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 9 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 10 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 11 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 12 puslapis
Reklamos įtaka individų vartojiškumui 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama šiandien yra neatsiejama televizijos, spaudos, radijo ir netgi mūsų gyvenimo dalis. Ją mes sutinkame vos ne kiekviename savo žingsnyje. Bežiūrint įdomų filmą ar laidą vos ne kas 10-15 minučių į televizoriaus ekraną įsibrauna reklama. Klausantis radijo esame priversti tarp mėgstamos muzikos išklausyti ir reklamos pranešimus. Naršant internete reklama mūsų taip pat nepalieka ramybėje. Vis žvilgsnis nukrypsta į internetiniuose puslapiuose mirgančias, spindinčias, įkyriai iššokančias ir kitaip mūsų dėmesį atkreipiančias reklamas. Netgi prekybos centre, nubėgę ką nors nusipirkti, išgirstame aibę pranešimų, siūlančių mums pirkti su nuolaida ar skelbiančių įvairias akcijas. Išėję į miestą pasivaikščioti taip pat išvystame aibę iškabų, skydų, afišų, vitrinų, reklamuojančių produktus, paslaugas ar renginius. O ką jau kalbėti apie žurnalus ir laikraščius, kuriuose, kai pagalvoji, reklamos yra gal net daugiau negu pačių straipsnių.
Reklama tampa aktualiu reiškiniu, nes ji labai sparčiai skverbiasi į žmonių gyvenimą. Niekam ne paslaptis, jog reklamos tikslas – paveikti vartotoją taip, kad jis pirktų ar naudotųsi reklamuojamais produktais ar paslaugomis. Reklama tampa priemone, kuri pirkėją, lankytoją ir klientą informuoja, supažindina, sukelia susidomėjimą bei įtikina pirkti prekę ar naudotis paslauga. Reklama padeda pirkėjui išsirinkti prekę apibūdindama prekių reikšmę, naudingumą, kainas, asortimentą ir kokybę. Gera reklama gali duoti nemažai naudos ir prekes parduodančiai ar paslaugas teikiančiai firmai, ir, žinoma, tų prekių bei paslaugų pirkėjams. Reklama pirmiausiai tiesiog praneša vartotojui apie prekės egzistavimą, atkreipia į ją potencialių vartotojų dėmesį. Be reklamos net labai gera prekė gali likti nežinoma. Be to, dauguma pirkėjų gali nepastebėti puikios parduotuvės, naudingas paslaugas teikiančios firmos ar puikaus renginio. Tik nedaugelis apie tai gali sužinoti be reklamos, tai yra iš draugų, pažįstamų ar atsitiktinai užklydę. Tačiau reklama ne tik vartotojus informuoja apie naujų, patrauklių gaminių, paslaugų buvimą ir jų pagerinimą, bet ir formuoja žmogaus gyvenimo būdą, manipuliuodama jo instinktais. Taigi reklama turi ir pliusų, ir minusų. Tad reklamos įtaka žmonių vartojiškumui yra tikrai labai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1820 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • I. Tyrimo aktualumas 3
  • II. Tyrimo metodologinė dalis 5
  • Tyrimo tikslas 5
  • Tyrimo uždaviniai 5
  • Tyrimo objektas 5
  • Tyrimo hipotezės 5
  • Pagrindinės tyrimo sąvokos 6
  • III. Tyrimo metodika 7
  • IV. Tyrimo organizavimas 8
  • V. Literatūros sąrašas 9
  • VI. Anketa 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (1820 ž.)
Darbo duomenys
  • Žiniasklaidos tyrimas
  • 13 psl., (1820 ž.)
  • Word failas 122 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt