Vidaus degimo variklis – energijos rūšies keitimo įtaisas, variklis, uždaroje degimo kameroje atpalaiduojamą termocheminę kuro mišinio sprogimo reakcijos energiją verčiantis į mechaninę – sukimo momentą. Šiandien vidaus degimo varikliai paplitę daugiau negu kokios kitos rūšies pirminiai varikliai. Jie lengvai pagaminami ir todėl sąlyginai pigūs, paprasti, todėl tinkami nedideliems šeimyniniams automobiliams ir palyginus ekonomiški. Šie varikliai išvysto gerą pagreitį, didelį greitį ir pritaikomi įvairioms vežimų rūšims. Nuotolis pakankamas daugumai paprastų ir dalykinių kelionių, o kapitaliniai įdėjimai nedideli.
1.1. Dyzelinis variklis - pavadintas Rudolfo Dyzelio vardu, yra vidaus degimo variklis, kuriame degalai užsiliepsnoja dėl mechaninio suspaudimo padidėjusios oro temperatūros cilindre; taigi dyzelinis variklis yra vadinamasis kompresinio uždegimo variklis (CI variklis). Tai skiriasi nuo variklių, kuriuose naudojamas oro ir degalų mišinio uždegimo žvakė, pavyzdžiui, benzininis variklis (benzininis variklis) arba dujinis variklis (naudojantis dujinį kurą, pvz., gamtines dujas arba suskystintas naftos dujas). Dyzeliniai varikliai veikia suspaudžiant tik orą arba orą ir likusias degimo dujas iš išmetamųjų dujų (EGR1). Į kamerą įsiurbimo takto metu oras patenka, o suspaudimo takto metu suspaudžiamas. Tai padidina oro temperatūrą cilindro viduje iki tokio aukšto laipsnio, kad į degimo kamerą įpurškiamas purškiamas dyzelinas užsidega. Kuro įpurškimas į orą prieš pat degimą, kuro sklaida yra netolygi; tai vadinama nevienalyčiu oro ir kuro mišiniu. Dyzelinio variklio sukuriamas sukimo momentas valdomas manipuliuojant oro ir degalų santykiu (λ); dyzelinis variklis, užuot stabdęs įsiurbiamą orą, priklauso nuo įpurškiamo degalų kiekio keitimo, o oro ir degalų santykis paprastai yra didelis. Dyzelinis variklis turi aukščiausią šiluminį efektyvumą (variklio efektyvumą) iš bet kurio praktinio vidaus ar išorės degimo variklio dėl labai didelio plėtimosi laipsnio ir būdingo lieso degimo, kuris leidžia šilumą išsklaidyti pertekliniu oru. Taip pat išvengiama nedidelio efektyvumo praradimo, palyginti su netiesioginio įpurškimo benzininiais varikliais, nes vožtuvų persidengimo metu nėra nesudegusių degalų, todėl degalai nepatenka tiesiai iš įsiurbimo / įpurškimo į išmetimą. Mažo greičio dyzeliniai varikliai (naudojami laivuose...
Šį darbą sudaro 1410 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!