1776m. Komerciškai pristatytas pirmasis pirminis energijos šaltinis traukos priemonėse buvo garo variklis, kuris 100 metų vyravo transporte ir gamyboje kaip pagrindinis energijos šaltinis.
Maiklo Faradėjaus darbai 1830-1867 m. sukūrė pagrindą šiuolaikinei elektrotechnikos pramonei, o transportui davė variklius ir tramvajus, troleibusus ir elektrinius geležinkelius.
Akumuliatorinės transporto priemonės turi nemažai trūkumų. Jos netinka sunkiam, nenutrūkstančiam darbui, nes pagreičio tempas nedidelis. Akumuliatorius reikia pakrauti, o tai vyksta lėtai, dėl to mašina eksploatuojama su pertraukomis.
Vidaus degimo variklis
Nicalous Otto 1876m. Pagaminto vidaus degimo variklio deka šiandien vidaus degimo varikliai paplitę daugiau negu kokios kitos rūšies pirminiai varikliai. Jie lengvai pagaminami ir todėl sąlyginai pigūs, paprasti, todėl tinkami nedideliems šeimyniniams automobiliams ir palyginus ekonomiški.
Dyzelinis variklis
Dyzelinis variklis
1893m. Rudolfo Dyzelio sukurti varikliai dirba kitokiu principu negu karbiuratoriniai vidaus degimo varikliai. Jeigu variklis pašildomas, degimas prasideda savaime, dėl ko nereikalingos uždegimo žvakės. Būtinas tik įtaisas varikliui pašildyti, suslėgtas oras cilindruose įkaista ir kuras užsidega savaime.
Turbina
Turbina
Turbinos, kurtos 1854-1931m. gali būti dviejų tipų: laisvos-srovinės ir reaktyvinės arba kombinuotos. Sukamąjį judesį laisvos-srovės turbinai sukelia oras arba garo srovė, kuri nukreipiama į turbinos mentes. Reaktyvinė turbina turi menteles, kurių forma pagreitina srovę, todėl atsiranda jėga, kuri atstumia menteles.
Šaltiniai:
Šaltiniai:
1776m. Komerciškai pristatytas pirmasis pirminis energijos šaltinis traukos priemonėse buvo garo variklis, kuris 100 metų vyravo transporte ir gamyboje kaip pagrindinis energijos šaltinis. 18-19 a. stacionariniai garo varikliai judindavo mašinas fabrikuose, išsiurbdavo vandenį iš šachtų ir netgi su trosais užtraukdavo traukinius į viršų. Garo variklių patikimumas garantuodavo jiems ilgą gyvavimo laikotarpį. Ypač ilgai jie išsilaikė šalyse, kurioms teko importuoti benziną ir dyzelinį kurą.
• 1776m. Komerciškai pristatytas pirmasis pirminis energijos šaltinis traukos priemonėse buvo garo variklis, kuris 100 metų vyravo transporte ir gamyboje kaip pagrindinis energijos šaltinis. 18-19 a. stacionariniai garo varikliai judindavo mašinas fabrikuose, išsiurbdavo vandenį iš šachtų ir netgi su trosais užtraukdavo traukinius į...
Šį darbą sudaro 616 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!