Būti žmogumi – tai kaip tik ir reiškia būti atsakingam. Jausti gėdą dėl skurdo, kuris tarsi nė nepriklauso nuo tavęs. Didžiuotis kiekviena savo draugų pasiekta pergale. Jausti, kad kiekviena taovji plyta taip pat prisideda prie pasaulio statybos.
Atsakomybė – etikos ir teisės kategorija, atspindinti specifinį socialinę ir moralinį teisinį asmens santykį su visuomene, kuriam būdingas savo moralinės pareigos ir teisės normų vykdymas.
Atsakomybė – tai filosofinė socialinė problema, parodanti kiek žmogus sugeba ir gali būti savo veiksmų subjektas, vykdyti tam tikrus reikalavimus ir spręsti jam iškilusius uždavinius; teisingai pasirinkti, pasiekti tam tikrą rezultatą. Į šią kategoriją įeina ir su tuo susiję žmogaus teisumo ir kaltumo, galimybės pritarti jo poelgiams ar jos pasmerkti klausimai. Moralinės ir socialinės atsakomybės subjektas – kiekvienas asmuo, kurio veiksmai gali įgauti dorovinę kvalifikaciją, objektas – elgesys, jo būdai.
Taigi, šio darbo tikslas: informuoti apie moralinę ir socialinę verslo atsakomybę.
Referato aktualumas. Kiekvienas žmogus, norėdamas sukurti savo verslą, turi vadovautis ne tik asmeninės naudos ieškojimu, bet ir pagalvoti apie savo naujo verslo etiką. Tam gali padėti ne tik asmeninės dorovinės vertybės, bet ir etikos kodeksai. O tai būtent ta sritys, kurioje sąveikauja etika ir verslas, kuri remiasi dorovės principais ir pasauliniais verslo standartais. Verslininkas neturi pamiršti, kad visuomenėje veikia ne vienas, todėl privalo laikytis dorovės normų bei principų, siekti kultūringo bendravimo bei bendradarbiavimo. Verslininkas turi laikytis duoto pažado, atmesti netinkamus arba įtartinus pasiūlymus, išklausyti kitų nuomonę ir būti visapusiškai atsakingam už savo verslą bei su jo susijusiems žmonėmis.
Darbo uždaviniai:
• Atskleisti moralinės ir socialinės atsakomybės sąvokas;
• Išanalizuoti socialinės atsakomybės istorinę raidą ir organizacijos vadovų požiūrio į socialinę atsakomybę raidą;
• Supažindinti su socialinės atsakomybės prieštaravimais;
• Pateikti akcinės,gamybinės bendrovės organizacinę struktūrą.
VERSLO MORALINĖ ATSAKOMYBĖ
Moralinė atsakomybė – tai tam tikras žmogaus santykis su pasauliu, asmenybės veiklos ir elgesio reguliavimo būdas. Moralinė atsakomybė kyla iš moralės. Moralė – viena iš visuomenės sąmonės formų, socialinis institutas, reguliuojantys žmogaus...
Šį darbą sudaro 4523 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!